Pregled bibliografske jedinice broj: 34528
Specifičnosti primjene marketinga u humanitarnim organizacijama u Republici Hrvatskoj
Specifičnosti primjene marketinga u humanitarnim organizacijama u Republici Hrvatskoj // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 9 (1997), 1/2; 177-187 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 34528 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Specifičnosti primjene marketinga u humanitarnim organizacijama u Republici Hrvatskoj
(Specificity of Marketing Implementation in Humanitarian Organizations in Croatia)
Autori
Renko, Nataša ; Pavičić, Jurica
Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 9
(1997), 1/2;
177-187
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Marketing; Humanitarne organizacije
(Marketing; Humanitarian Organizations)
Sažetak
U svakom društvu, a posebice u kriznim situacijama, kao što su ratovi, prirodne katastrofe, glad i slično, uvijek se kao nužnost nameće potreba stvaranja određenih organizacija, udruga, tijela i drugih organiziranih skupina za pružanje raznih oblika pomoći onima kojima je pomoć potrebna. Djelovanje spomenutih organizacija je u pravilu povezano s nedostatkom potrebnih resursa, raznorodnom opstrukcijom djelovanja, te neizvjesnom perspektivom, pogotovo ukoliko javnost izgubi interes za probleme u rješavanju kojih sudjeluje konkretna humanitarna organizacija, Proučavanjem aktivnosti kojima se može pospješiti rad humanitarnih organizacija i riješiti navedene probleme ustanovilo se da marketing kao katalizator unapređenja aktivnosti humanitarnih organizacija pruža najcjelovitija i najobuhvatnija rješenja. Međutim, conditio sinequa non efikasne primjene marketinga je, između ostalog, postojanje visokog stupnja prihvaćanja marketinga i njegovih načela od strane konkretnih humanitarnih organizacija, te usmjerenosti ka uvođenju novina u djelovanje spomenutih organizacija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija