Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 34528

Specifičnosti primjene marketinga u humanitarnim organizacijama u Republici Hrvatskoj


Renko, Nataša; Pavičić, Jurica
Specifičnosti primjene marketinga u humanitarnim organizacijama u Republici Hrvatskoj // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 9 (1997), 1/2; 177-187 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 34528 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Specifičnosti primjene marketinga u humanitarnim organizacijama u Republici Hrvatskoj
(Specificity of Marketing Implementation in Humanitarian Organizations in Croatia)

Autori
Renko, Nataša ; Pavičić, Jurica

Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 9 (1997), 1/2; 177-187

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Marketing; Humanitarne organizacije
(Marketing; Humanitarian Organizations)

Sažetak
U svakom društvu, a posebice u kriznim situacijama, kao što su ratovi, prirodne katastrofe, glad i slično, uvijek se kao nužnost nameće potreba stvaranja određenih organizacija, udruga, tijela i drugih organiziranih skupina za pružanje raznih oblika pomoći onima kojima je pomoć potrebna. Djelovanje spomenutih organizacija je u pravilu povezano s nedostatkom potrebnih resursa, raznorodnom opstrukcijom djelovanja, te neizvjesnom perspektivom, pogotovo ukoliko javnost izgubi interes za probleme u rješavanju kojih sudjeluje konkretna humanitarna organizacija, Proučavanjem aktivnosti kojima se može pospješiti rad humanitarnih organizacija i riješiti navedene probleme ustanovilo se da marketing kao katalizator unapređenja aktivnosti humanitarnih organizacija pruža najcjelovitija i najobuhvatnija rješenja. Međutim, conditio sinequa non efikasne primjene marketinga je, između ostalog, postojanje visokog stupnja prihvaćanja marketinga i njegovih načela od strane konkretnih humanitarnih organizacija, te usmjerenosti ka uvođenju novina u djelovanje spomenutih organizacija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067006

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jurica Pavičić (autor)

Avatar Url Nataša Renko (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Renko, Nataša; Pavičić, Jurica
Specifičnosti primjene marketinga u humanitarnim organizacijama u Republici Hrvatskoj // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 9 (1997), 1/2; 177-187 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Renko, N. & Pavičić, J. (1997) Specifičnosti primjene marketinga u humanitarnim organizacijama u Republici Hrvatskoj. Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 9 (1/2), 177-187.
@article{article, author = {Renko, Nata\v{s}a and Pavi\v{c}i\'{c}, Jurica}, year = {1997}, pages = {177-187}, keywords = {Marketing, Humanitarne organizacije}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {9}, number = {1/2}, issn = {0353-4790}, title = {Specifi\v{c}nosti primjene marketinga u humanitarnim organizacijama u Republici Hrvatskoj}, keyword = {Marketing, Humanitarne organizacije} }
@article{article, author = {Renko, Nata\v{s}a and Pavi\v{c}i\'{c}, Jurica}, year = {1997}, pages = {177-187}, keywords = {Marketing, Humanitarian Organizations}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {9}, number = {1/2}, issn = {0353-4790}, title = {Specificity of Marketing Implementation in Humanitarian Organizations in Croatia}, keyword = {Marketing, Humanitarian Organizations} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font