Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 345170

Going offline: how online initiatives revive offline civic engagement


Bebić, Domagoj; Grbeša, Marijana
Going offline: how online initiatives revive offline civic engagement // The Future of Information Sciences: INFuture2007 - Digital Information and Heritage / Seljan, Sanja ; Stančić, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2007. str. 243-254


CROSBI ID: 345170 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Going offline: how online initiatives revive offline civic engagement

Autori
Bebić, Domagoj ; Grbeša, Marijana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
The Future of Information Sciences: INFuture2007 - Digital Information and Heritage

Urednik/ci
Seljan, Sanja ; Stančić, Hrvoje

Izdavač
Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2007

Raspon stranica
243-254

ISBN
978-953-175-305-0

Ključne riječi
collective identity; online communication; social capital; crisis of public communication; civic engagement

Sažetak
Building on the concept of a new identity and acknowledging the growing concern about disengaged citizenry, soundly expressed in the accounts of eroding social capital and the crisis of public communication thesis, this paper will develop two assumptions. First, it will argue that online interactions in virtual communities have the potential to create group identity hence providing a source of content that has the capacity to transform virtual into physical communities. Second, it will assume that these virtually created and physical consumed communities have the capacity to induce public action and positively contribute to civic engagement. In order to explore aspects of virtual communities as local e-engagement spaces, this paper will present two case studies – the MoveOn and the Meetup Initiatives.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Politologija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
015-0152482-2476 - JAVNOST, ELITE, MEDIJI I KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA ULASKA HRVATSKE U EU (Blanuša, Nebojša, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Domagoj Bebić (autor)

Avatar Url Marijana Grbeša (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bebić, Domagoj; Grbeša, Marijana
Going offline: how online initiatives revive offline civic engagement // The Future of Information Sciences: INFuture2007 - Digital Information and Heritage / Seljan, Sanja ; Stančić, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2007. str. 243-254
Bebić, D. & Grbeša, M. (2007) Going offline: how online initiatives revive offline civic engagement. U: Seljan, S. & Stančić, H. (ur.) The Future of Information Sciences: INFuture2007 - Digital Information and Heritage. Zagreb, Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, str. 243-254.
@inbook{inbook, author = {Bebi\'{c}, Domagoj and Grbe\v{s}a, Marijana}, year = {2007}, pages = {243-254}, keywords = {collective identity, online communication, social capital, crisis of public communication, civic engagement}, isbn = {978-953-175-305-0}, title = {Going offline: how online initiatives revive offline civic engagement}, keyword = {collective identity, online communication, social capital, crisis of public communication, civic engagement}, publisher = {Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Bebi\'{c}, Domagoj and Grbe\v{s}a, Marijana}, year = {2007}, pages = {243-254}, keywords = {collective identity, online communication, social capital, crisis of public communication, civic engagement}, isbn = {978-953-175-305-0}, title = {Going offline: how online initiatives revive offline civic engagement}, keyword = {collective identity, online communication, social capital, crisis of public communication, civic engagement}, publisher = {Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font