Pregled bibliografske jedinice broj: 344767
Brandovi
Brandovi, 2007. (ostali članci/prilozi).
CROSBI ID: 344767 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Brandovi
(Brands)
Autori
Nater, Nataša ; Čarapić, Helena
Izvornik
Mirakul
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostali članci/prilozi
Godina
2007
Ključne riječi
marketing; brandiranje; marka
(marketing; brand; branding; logo)
Sažetak
Prava je vrijednost marke u svijesti potrošača, te svi bi manageri trebali znati da u njoj leži prava konkurentska prednost. Mora se imati na umu, da nikoga, pa ni naše ciljane potrošače, ne zanimaju marketinške aktivnosti niti strategije vezane uz upravljanje markom. Oni će samo prepoznati marku kada se pojavi na tržištu, a o nama ovisi na koji ćemo način to izvesti i koliko ćemo biti uspješni.Danas je prosječna osoba izložena brojci od 250 pa čak i do 3000 oglasa dnevno. Svatko od nas vidi više oglasa godišnje, nego što ih je osoba koja je živjela prije 50 godina vidjela u cijelom svom životu. Globalno se na oglašavanje troše nezamislivi iznosi novca. A oglasni smog sve je gušći. Sve je više novih tvrtaka i znati se istaknuti u toj gomili često znači preživjeti na tržištu. Jedna od najvažnijih komparativnih prednosti koje naša tvrtka, ali i mi sami upotrebljavamo, svjesno ili nesvjesno u toj tržišnoj utakmici, skup je elemenata koji danas popularno nazivamo brand.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
010-0101427-1130 - UPRAVLJANJE ZNANJEM U FUNKCIJI GOSPODARSKOG RAZVITKA ISTOČNE HRVATSKE (Lamza-Maronić, Maja, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek