Pregled bibliografske jedinice broj: 344405
Pedagoško vođenje škole
Pedagoško vođenje škole // Pedagogija, prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja
Zagreb, Hrvatska, 2007. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 344405 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pedagoško vođenje škole
(Pedagogy leadership of school)
Autori
Gajger, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Skup
Pedagogija, prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.09.2007. - 21.09.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
suvremeni menadžment; obrazovni menadžment; kvaliteta; učinkovitost; pedagoško vođenje škole
(contemporary menagament; educational management; quality; effectiviness; pedagogy leadership of school.)
Sažetak
Promjene u obrazovnom sustavu koje idu u smjeru usklađivanja hrvatskohg školskog sustava sa školskim sustavima zemalja europske unije prenose se na škole, a napose na one koji vode škole. Učinkovito pedagoško vođenje, kao pretpostavka za uspješan i kvalitetan rad, područje je koje u takvim okolnostima postaje posebno važno. Nije dovoljno mijenjati nastavne planove i programe, treba mijenjati kulturu škole i školsko ozračje. U suvremnom menadžmentu čovjek je u središtu pozornosti, on je ključni čimbenik učinkovitosti, uspješnosti, kvalitete, a vođenje zauzima središnje mjesto svih suvremenih teorija i istraživanja rukovođenja. Naglasak je na timskoj suradnji, demokratskim oblicima rukovođenja, međusobnom povjerenju i poštovanju među svim čimbenicima odgojno-obrazovnog procesa. Radom se želi upozoriti na važnost primjene spoznaja i rezultata istraživanja iz područja obrazovnog menadžmenta na putu prema kvalitetnijoj i uspješnijoj školi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-1221170-1041 - Potreba novog položaja učenika u nastavi i izvan nastave (Peko, Anđelka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Vesna Gajger
(autor)