Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 344405

Pedagoško vođenje škole


Gajger, Vesna
Pedagoško vođenje škole // Pedagogija, prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja
Zagreb, Hrvatska, 2007. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 344405 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pedagoško vođenje škole
(Pedagogy leadership of school)

Autori
Gajger, Vesna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Skup
Pedagogija, prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.09.2007. - 21.09.2007

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
suvremeni menadžment; obrazovni menadžment; kvaliteta; učinkovitost; pedagoško vođenje škole
(contemporary menagament; educational management; quality; effectiviness; pedagogy leadership of school.)

Sažetak
Promjene u obrazovnom sustavu koje idu u smjeru usklađivanja hrvatskohg školskog sustava sa školskim sustavima zemalja europske unije prenose se na škole, a napose na one koji vode škole. Učinkovito pedagoško vođenje, kao pretpostavka za uspješan i kvalitetan rad, područje je koje u takvim okolnostima postaje posebno važno. Nije dovoljno mijenjati nastavne planove i programe, treba mijenjati kulturu škole i školsko ozračje. U suvremnom menadžmentu čovjek je u središtu pozornosti, on je ključni čimbenik učinkovitosti, uspješnosti, kvalitete, a vođenje zauzima središnje mjesto svih suvremenih teorija i istraživanja rukovođenja. Naglasak je na timskoj suradnji, demokratskim oblicima rukovođenja, međusobnom povjerenju i poštovanju među svim čimbenicima odgojno-obrazovnog procesa. Radom se želi upozoriti na važnost primjene spoznaja i rezultata istraživanja iz područja obrazovnog menadžmenta na putu prema kvalitetnijoj i uspješnijoj školi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
245-1221170-1041 - Potreba novog položaja učenika u nastavi i izvan nastave (Peko, Anđelka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Vesna Gajger (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Gajger, Vesna
Pedagoško vođenje škole // Pedagogija, prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja
Zagreb, Hrvatska, 2007. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Gajger, V. (2007) Pedagoško vođenje škole. U: Pedagogija, prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja.
@article{article, author = {Gajger, Vesna}, year = {2007}, keywords = {suvremeni menad\v{z}ment, obrazovni menad\v{z}ment, kvaliteta, u\v{c}inkovitost, pedago\v{s}ko vo\djenje \v{s}kole}, title = {Pedago\v{s}ko vo\djenje \v{s}kole}, keyword = {suvremeni menad\v{z}ment, obrazovni menad\v{z}ment, kvaliteta, u\v{c}inkovitost, pedago\v{s}ko vo\djenje \v{s}kole}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Gajger, Vesna}, year = {2007}, keywords = {contemporary menagament, educational management, quality, effectiviness, pedagogy leadership of school.}, title = {Pedagogy leadership of school}, keyword = {contemporary menagament, educational management, quality, effectiviness, pedagogy leadership of school.}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font