Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 344308

Novi ruski vokabular reklamnoga porijekla


Čelić, Željka
Novi ruski vokabular reklamnoga porijekla // Strani jezici, 36 (2007), 1; 9-19 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 344308 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Novi ruski vokabular reklamnoga porijekla
(New commercial originated Russian vocabulary)

Autori
Čelić, Željka

Izvornik
Strani jezici (0351-0840) 36 (2007), 1; 9-19

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
žargon; standardni jezik; novi vokabular; reklame
(slang; standard language; new vocabulary; commercials)

Sažetak
Interferencija između standardnoga jezika i žargona moguća je u ruskome jeziku, jer su isti govornici istovremeno govornici i standardnoga jezika i žargona - školarci i studenti, socijalna podskupina koja se formalno obrazuje (standardni jezik), a međusobno govori zajedničkim nacionalnim jezikom preoblikovanim nenormativnim vokabularom (žargon). Rad razmatra mogućnosti širenja granica žargona u standardni jezik na specifičnome materijalu dijela žargona ruskoga jezika stvorenom prema tekstovima svjetski poznatih reklamnih poruka. Materijal je zanimljiv jer je, nažalost ili nasreću, globalno poznat. Poznat je reklamni tekst, njegov vizualni prikaz koji se često prenosi na prošireno značenje riječi ; poznati su nazivi robnih maraka, nova je njihova uporaba u novome okruženju, njihova je aktualna uporaba nepobitna, upitna je njihova daljnja uporaba u novome, ali i izvornom značenju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1300869-0791 - Kontrastivno proučavanje ruskoga i hrvatskog jezika (Fink-Arsovski, Željka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Željka Čelić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Čelić, Željka
Novi ruski vokabular reklamnoga porijekla // Strani jezici, 36 (2007), 1; 9-19 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Čelić, Ž. (2007) Novi ruski vokabular reklamnoga porijekla. Strani jezici, 36 (1), 9-19.
@article{article, author = {\v{C}eli\'{c}, \v{Z}eljka}, year = {2007}, pages = {9-19}, keywords = {\v{z}argon, standardni jezik, novi vokabular, reklame}, journal = {Strani jezici}, volume = {36}, number = {1}, issn = {0351-0840}, title = {Novi ruski vokabular reklamnoga porijekla}, keyword = {\v{z}argon, standardni jezik, novi vokabular, reklame} }
@article{article, author = {\v{C}eli\'{c}, \v{Z}eljka}, year = {2007}, pages = {9-19}, keywords = {slang, standard language, new vocabulary, commercials}, journal = {Strani jezici}, volume = {36}, number = {1}, issn = {0351-0840}, title = {New commercial originated Russian vocabulary}, keyword = {slang, standard language, new vocabulary, commercials} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Bibliographie Linguistique
  • Language Teaching
  • MLA - Modern Language Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font