Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 344301

Vrjednovanje učeničkih postignuća u početnom čitanju i pisanju


Bežen, Ante
Vrjednovanje učeničkih postignuća u početnom čitanju i pisanju // Dijete i jezik danas / Vodopija, Irena (ur.).
Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2006. str. 237-251 (plenarno, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 344301 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vrjednovanje učeničkih postignuća u početnom čitanju i pisanju
(Assessment of pupil's achievements in early reading and writing)

Autori
Bežen, Ante

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Dijete i jezik danas / Vodopija, Irena - Osijek : Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2006, 237-251

ISBN
963-6965-08-9

Skup
Dijete i jezik danas - Vrjednovanje i samovrjednovanje u nastavi hrvatskoga i stranoga jezika za učenike mlađe školske dobi

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 2004

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
početno čitanje i pisanje; vrjednovanje; učenička postignuća; polustandardizirano vrjednovanje
(early reading and writing; assessment; pupil's achievements; semi-standardized assessment)

Sažetak
Vrjednovanje učeničkih postignuća u početnom čitanju i pisanju u hrvatskim školama nije u skladu sa suvremenim teorijama vrjednovanja koje se zasnivaju na standardima znanja, sposobnosti i vještina koje učenici postižu u razdoblju za koje se vrjednovanje provodi. Polazište za vrjednovanje u nas je struktura predmeta hrvatski jezik (slovnica, izražavanje, književnost, medijska kultura), a ne znanja, sposobnosti i vještine koje učenik stječe (poznavanje slova, pravilnost i brzina čitanja i pisanja, razumijevanje izgovorenog i napisanog teksta i dr.). U tim okolnostima vrjednovanje je u cijelosti prepušteno osobnim prosudbama učitelja, što mu bitno smanjuje vjerodostojnost. Tek neki autori početnica predlažu polustandardizirano vrjednovanje jer standardi na ovom području nisu znanstveno utvrđeni.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ante Bežen (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bežen, Ante
Vrjednovanje učeničkih postignuća u početnom čitanju i pisanju // Dijete i jezik danas / Vodopija, Irena (ur.).
Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2006. str. 237-251 (plenarno, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Bežen, A. (2006) Vrjednovanje učeničkih postignuća u početnom čitanju i pisanju. U: Vodopija, I. (ur.)Dijete i jezik danas.
@article{article, author = {Be\v{z}en, Ante}, editor = {Vodopija, I.}, year = {2006}, pages = {237-251}, keywords = {po\v{c}etno \v{c}itanje i pisanje, vrjednovanje, u\v{c}eni\v{c}ka postignu\'{c}a, polustandardizirano vrjednovanje}, isbn = {963-6965-08-9}, title = {Vrjednovanje u\v{c}eni\v{c}kih postignu\'{c}a u po\v{c}etnom \v{c}itanju i pisanju}, keyword = {po\v{c}etno \v{c}itanje i pisanje, vrjednovanje, u\v{c}eni\v{c}ka postignu\'{c}a, polustandardizirano vrjednovanje}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Be\v{z}en, Ante}, editor = {Vodopija, I.}, year = {2006}, pages = {237-251}, keywords = {early reading and writing, assessment, pupil's achievements, semi-standardized assessment}, isbn = {963-6965-08-9}, title = {Assessment of pupil's achievements in early reading and writing}, keyword = {early reading and writing, assessment, pupil's achievements, semi-standardized assessment}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font