Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 344279

Odnos socijalne anksioznosti, asertivnosti i samoefikasnosti s očekivanim i postignutim uspjehom studenata na ispitu


Matičević, Marija
Odnos socijalne anksioznosti, asertivnosti i samoefikasnosti s očekivanim i postignutim uspjehom studenata na ispitu, 2007., diplomski rad, Filozofski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 344279 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odnos socijalne anksioznosti, asertivnosti i samoefikasnosti s očekivanim i postignutim uspjehom studenata na ispitu
(Social anxiety, assertiveness and self-efficacy in regard to students' expected and achived exam success)

Autori
Matičević, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
12.03

Godina
2007

Stranica
63

Mentor
Živčić-Bećirević, Ivanka

Ključne riječi
socijalna anksioznost; samoefikasnost; asertivnost; uspjeh na ispitu
(social anxiety; self-efficacy; assertiveness; exam success)

Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati odnos socijalne anksioznosti, asertivnosti i samoefikasnosti s očekivanim i postignutim uspjehom studenata na najstresnijem ispitu prema njihovoj procjeni. Dobivene su značajne interkorelacije dispozicijskih varijabli socijalne anksioznosti, asertivnosti i samoefikasnosti. Utvrđene su i značajne interkorelacije procjene naučenosti gradiva, vjerojatnosti prolaska i očekivane ocjene na najstresnijem ispitu, te pozitivna povezanost navedenih varijabli sa stvarno dobivenom ocjenom na najstresnijem ispitu. Ispitanici koji su položili značajno su manje asertivni, bolje procjenjuju naučenost gradiva, vjerojatnost prolaza i konačnu ocjenu na najstresnijem ispitu nego ispitanici koji nisu položili. Rezultati regresijske analize pokazuju statistički značajan ukupni doprinos asertivnosti, samoefikasnosti i očekivane ocjene u objašnjenju varijance stvarno dobivene ocjene na najstresnijem ispitu. Značajnim pozitivnim prediktorom za stvarno dobivenu ocjenu pokazala se samo očekivana ocjena od strane studenta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
009-1301675-0854 - Rizični i zaštitni čimbenici psihičkog zdravlja i akademske prilagodbe studenata (Živčić-Bećirević, Ivanka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka


Citiraj ovu publikaciju:

Matičević, Marija
Odnos socijalne anksioznosti, asertivnosti i samoefikasnosti s očekivanim i postignutim uspjehom studenata na ispitu, 2007., diplomski rad, Filozofski fakultet, Rijeka
Matičević, M. (2007) 'Odnos socijalne anksioznosti, asertivnosti i samoefikasnosti s očekivanim i postignutim uspjehom studenata na ispitu', diplomski rad, Filozofski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mati\v{c}evi\'{c}, Marija}, year = {2007}, pages = {63}, keywords = {socijalna anksioznost, samoefikasnost, asertivnost, uspjeh na ispitu}, title = {Odnos socijalne anksioznosti, asertivnosti i samoefikasnosti s o\v{c}ekivanim i postignutim uspjehom studenata na ispitu}, keyword = {socijalna anksioznost, samoefikasnost, asertivnost, uspjeh na ispitu}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mati\v{c}evi\'{c}, Marija}, year = {2007}, pages = {63}, keywords = {social anxiety, self-efficacy, assertiveness, exam success}, title = {Social anxiety, assertiveness and self-efficacy in regard to students' expected and achived exam success}, keyword = {social anxiety, self-efficacy, assertiveness, exam success}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font