Pregled bibliografske jedinice broj: 344269
Kraj rata paradigmi pedagoških istraživanja
Kraj rata paradigmi pedagoških istraživanja // Pedagogija: Prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, V., Šoljan, N. N., Hrvatić, N. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 348-364 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 344269 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kraj rata paradigmi pedagoških istraživanja
(The end of the conflict between pedagogical research paradigms)
Autori
Sekulić-Majurec, Ankica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Pedagogija: Prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja
/ Previšić, V., Šoljan, N. N., Hrvatić, N. - Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007, 348-364
Skup
Prvi kongres pedagoga Hrvatske: Pedagogija: Prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.09.2007. - 21.09.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
pedagogija; metodologija; statistika; paradigme; odgoj; obrazovanje
(pedagogy; methodology; statistics; paradigms; education)
Sažetak
Kraj prošlog stoljeća u metodologiji istraživanja odgoja i obrazovanja obilježio je fenomen u literaturi najčešće nazvan "ratom paradigmi". U radu se raspravlja o mogućem ishodu tog rata i njegovu utjecaju na razvoj pedagogije 21. stoljeća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1765 - Kurikulum socijalnih kompetencija i odnosa u školi (Previšić, Vlatko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Ankica Sekulić-Majurec
(autor)