Pregled bibliografske jedinice broj: 344227
Vještine prodaje i pregovaranja: Upravljanje prodajnim osobljem i prodajni menadžment
Vještine prodaje i pregovaranja: Upravljanje prodajnim osobljem i prodajni menadžment
Split: Ekonomski fakultet split, 2007
CROSBI ID: 344227 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vještine prodaje i pregovaranja: Upravljanje prodajnim osobljem i prodajni menadžment
(Selling and Negotiating Skills: Sales Force and Sales Management)
Autori
Mihić, Mirela
Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)
Izdavač
Ekonomski fakultet split
Grad
Split
Godina
2007
Stranica
184
ISBN
953-6024-91-8
Ključne riječi
prodaja; pregovaranje; prodajno osoblje; menadžment
(selling; negotiation; sales force; management)
Sažetak
Priručnik obrađuje problematiku prodajnih tehnika i vještina pregovaranja, kao i upravljanja prodajnim osobljem te upravljanja vremenom, prostorom, uredskim poslovima te stresnim situacijama. U prvom poglavlju Uvod u osobnu prodaju, definira se osobna prodaja, navodi uloga i značaj prodajnog osoblja te izlažu predrasude o prodajnoj profesiji, kao i razlike između ove profesije i ostalih poslova. Drugo poglavlje Komuniciranje s kupcem, obrađuje elemente komunikacijskog procesa, uz navođenje verbalnih i neverbalnih komunikacijskih vještina te identifikaciju i opis osnovnih komunikacijskih stilova. U trećem poglavlju pod nazivom Faze prodajnog procesa, detaljno se obrađuju pojedine faze tog procesa uz navođenje i objašnjavanje brojnih specifičnosti te opis adekvatnog ponašanja prodavača tijekom svake pojedine faze. U četvrtom poglavlju pod nazivom Prodaja u prodavaonici navode se uloga i funkcije prodajnog osoblja prodavaonice, a sam prodajni proces raščlanjuje na karakteristične faze koje se obrađuju. Peto poglavlje, Osobni management, obrađuje upravljanje prodavača vremenom i prostorom, uredskim poslovanjem te stresnim situacijama s kojima se prodavač suočava. U šestom poglavlju pod nazivom Upravljanje prodajnim osobljem, obrađuje se planiranje i razvoj prodajnog osoblja te se detaljno opisuju pojedine faze procesa upravljanja, . U sedmom poglavlju pod nazivom Pregovaranje u prodaji, objašnjava se priroda i obilježja procesa pregovaranja te navode područja i situacije u kojima se ono koristi. Ovo poglavlje također obrađuje osnove faze pregovaračkog procesa te sadrži tajne i savjete za ovladavanje umijećem uspješnog pregovaranja, strategije i klasične taktike pregovaranja, kao i efikasne odgovore na te taktike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
055-0551207-0771 - Marketinški pristup oblikovanju identiteta jadranskog prostora (Crnjak-Karanović, Biljana, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split
Profili:
Mirela Mihić
(autor)