Pregled bibliografske jedinice broj: 344142
Školsko (formalno), neformalno i informalno obrazovanje
Školsko (formalno), neformalno i informalno obrazovanje // Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, V., Šoljan, N. N., Hrvatić, N. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 68-80 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 344142 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Školsko (formalno), neformalno i informalno obrazovanje
(School (formal), Non-formal and Informal Education)
Autori
Jurić, Vladimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja
/ Previšić, V., Šoljan, N. N., Hrvatić, N. - Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007, 68-80
Skup
Prvi kongres pedagoga Hrvatske: Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.09.2007. - 21.09.2007
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
formalno obrazovanje; neformalno obrazovanje; informalno obrazovanje; samoučenje; implicitno učenje; reaktivno učenje; Homo Zappiens
(formal education; non-foremal education; informal education; self-directed learning; implicit learning; reactive learning; Homo Zappiens)
Sažetak
Odnos između formalnog (školskog), neformalnog i informalnog obrazovanja u novije se vrijeme nastoji redefinirati, što je posljedica drukčijega gledanja na ciljeve, procedure i okolnosti obrazovanja. "Brišu" se granice između različitih formalnih i neformalnih načina obrazovanja, "konkurentnost" izvanškolskih i samoorganizirajućih načina obrazovanja pokazuje sve važnije pozitivne učinke u napredovanju osoba koje se obrazuju na alternativne načine. Nove on-line generacije mladih, i ne samo mladih, obrazuju se u komunikaciji s internetom, i to tako da u operativnom smislu samoodređuju učenje, što povremeno djeluje na stilove obrazovanja i učenja i u drugim okolnostima. Škola je pred novim izazovima, koji se mogu okarakterizirati kao potreba za elastičnijim odnosom prema izvaninstitucionalnom obrazovanju, ali i "oponašanjem" pozitivnih i poticajnih prednosti neformalnog i informalnog obrazovanja, "ugrađujući" u sustav one modele obrazovanja koji povezuju formalno, neforemalno i informalno učenje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1765 - Kurikulum socijalnih kompetencija i odnosa u školi (Previšić, Vlatko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Vladimir Jurić
(autor)