Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 343915

Kvaliteta usluga u bankarskoj industriji : koncept i mjerenje


Pepur, Mario
Kvaliteta usluga u bankarskoj industriji : koncept i mjerenje // Tržište, 18 (2006), 1/2; 53-66 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 343915 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kvaliteta usluga u bankarskoj industriji : koncept i mjerenje
(Service Quality in the Banking Sector : Concept and Measurement)

Autori
Pepur, Mario

Izvornik
Tržište (0353-4790) 18 (2006), 1/2; 53-66

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
kvaliteta usluga; bankarski sektor
(service quality; banking sector)

Sažetak
Tijekom života svi stanovnici razvijenih zemalja koriste bankarske usluge, pri čemu veliku važnost pridaju njihovoj kvaliteti. Stoga se u radu ispituje koncept i mjerenje kvalitete usluga u bankarskom sektoru. Prikazani su rezultati eksplorativnog istraživanja koji se odnose na percepcije korisnika o kvaliteti usluga u bankama diljem Splitsko-dalmatinske županije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Mario Pepur (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pepur, Mario
Kvaliteta usluga u bankarskoj industriji : koncept i mjerenje // Tržište, 18 (2006), 1/2; 53-66 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Pepur, M. (2006) Kvaliteta usluga u bankarskoj industriji : koncept i mjerenje. Tržište, 18 (1/2), 53-66.
@article{article, author = {Pepur, Mario}, year = {2006}, pages = {53-66}, keywords = {kvaliteta usluga, bankarski sektor}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te}, volume = {18}, number = {1/2}, issn = {0353-4790}, title = {Kvaliteta usluga u bankarskoj industriji : koncept i mjerenje}, keyword = {kvaliteta usluga, bankarski sektor} }
@article{article, author = {Pepur, Mario}, year = {2006}, pages = {53-66}, keywords = {service quality, banking sector}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te}, volume = {18}, number = {1/2}, issn = {0353-4790}, title = {Service Quality in the Banking Sector : Concept and Measurement}, keyword = {service quality, banking sector} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • CAB Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font