Pregled bibliografske jedinice broj: 343915
Kvaliteta usluga u bankarskoj industriji : koncept i mjerenje
Kvaliteta usluga u bankarskoj industriji : koncept i mjerenje // Tržište, 18 (2006), 1/2; 53-66 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 343915 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kvaliteta usluga u bankarskoj industriji : koncept i mjerenje
(Service Quality in the Banking Sector : Concept and Measurement)
Autori
Pepur, Mario
Izvornik
Tržište (0353-4790) 18
(2006), 1/2;
53-66
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
kvaliteta usluga; bankarski sektor
(service quality; banking sector)
Sažetak
Tijekom života svi stanovnici razvijenih zemalja koriste bankarske usluge, pri čemu veliku važnost pridaju njihovoj kvaliteti. Stoga se u radu ispituje koncept i mjerenje kvalitete usluga u bankarskom sektoru. Prikazani su rezultati eksplorativnog istraživanja koji se odnose na percepcije korisnika o kvaliteti usluga u bankama diljem Splitsko-dalmatinske županije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- CAB Abstracts