Pregled bibliografske jedinice broj: 343740
Učiti kako poučavati
Učiti kako poučavati // Pedagogija, Prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.).
Zagreb: Hrvatski planinarski savez, 2007. str. 260-274 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 343740 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učiti kako poučavati
(Teaching how to teach)
Autori
Peko, Anđelka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Pedagogija, Prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja
/ Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven - Zagreb : Hrvatski planinarski savez, 2007, 260-274
Skup
Pedagogija, Prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.09.2007. - 21.09.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
nastavnik; učenik; poučavanje; učenje; škola; cjeloživotno obrazovanje; kompetencije
(teacher; student; teaching; learning; school; longlife learning; competitions)
Sažetak
Danas obrazovanje mora omogućiti iskustva koja nadilaze intelektualno učenje i potiču cjelovit razvoj učenika. Promjena paradigme učenje-poučavanje je neophodna. Na učenike se gleda kao na sposobne pojedince. Kako svi posjeduju inteligencije koje funkcioniraju na različite načine, potrebni su različiti nastavni pristupi da bi se udovoljilo tim razlikama. U izobrazbi za nove obrazovne pristupe valja napustiti predavački utilitarizam i poticati propitivanje i ugrađivanje različitih pristupa, uključujući i alternativne postavke. Za ostvarenje navedenoga nužna je sustavna podrška svih čimbenika obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Borić, Edita, MZOS ) ( CroRIS)
245-1221170-1041 - Potreba novog položaja učenika u nastavi i izvan nastave (Peko, Anđelka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Anđelka Peko
(autor)