Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 343740

Učiti kako poučavati


Peko, Anđelka
Učiti kako poučavati // Pedagogija, Prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.).
Zagreb: Hrvatski planinarski savez, 2007. str. 260-274 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 343740 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učiti kako poučavati
(Teaching how to teach)

Autori
Peko, Anđelka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Pedagogija, Prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven - Zagreb : Hrvatski planinarski savez, 2007, 260-274

Skup
Pedagogija, Prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.09.2007. - 21.09.2007

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
nastavnik; učenik; poučavanje; učenje; škola; cjeloživotno obrazovanje; kompetencije
(teacher; student; teaching; learning; school; longlife learning; competitions)

Sažetak
Danas obrazovanje mora omogućiti iskustva koja nadilaze intelektualno učenje i potiču cjelovit razvoj učenika. Promjena paradigme učenje-poučavanje je neophodna. Na učenike se gleda kao na sposobne pojedince. Kako svi posjeduju inteligencije koje funkcioniraju na različite načine, potrebni su različiti nastavni pristupi da bi se udovoljilo tim razlikama. U izobrazbi za nove obrazovne pristupe valja napustiti predavački utilitarizam i poticati propitivanje i ugrađivanje različitih pristupa, uključujući i alternativne postavke. Za ostvarenje navedenoga nužna je sustavna podrška svih čimbenika obrazovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Borić, Edita, MZOS ) ( CroRIS)
245-1221170-1041 - Potreba novog položaja učenika u nastavi i izvan nastave (Peko, Anđelka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Anđelka Peko (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Peko, Anđelka
Učiti kako poučavati // Pedagogija, Prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.).
Zagreb: Hrvatski planinarski savez, 2007. str. 260-274 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Peko, A. (2007) Učiti kako poučavati. U: Previšić, V., Šoljan, N. & Hrvatić, N. (ur.)Pedagogija, Prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja.
@article{article, author = {Peko, An\djelka}, year = {2007}, pages = {260-274}, keywords = {nastavnik, u\v{c}enik, pou\v{c}avanje, u\v{c}enje, \v{s}kola, cjelo\v{z}ivotno obrazovanje, kompetencije}, title = {U\v{c}iti kako pou\v{c}avati}, keyword = {nastavnik, u\v{c}enik, pou\v{c}avanje, u\v{c}enje, \v{s}kola, cjelo\v{z}ivotno obrazovanje, kompetencije}, publisher = {Hrvatski planinarski savez}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Peko, An\djelka}, year = {2007}, pages = {260-274}, keywords = {teacher, student, teaching, learning, school, longlife learning, competitions}, title = {Teaching how to teach}, keyword = {teacher, student, teaching, learning, school, longlife learning, competitions}, publisher = {Hrvatski planinarski savez}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font