Pregled bibliografske jedinice broj: 343566
Analiza udžbenika književnosti/čitanki za niže razrede osnovne škole
Analiza udžbenika književnosti/čitanki za niže razrede osnovne škole // Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini I.: prikazi, problemi, / Kovačević, Melita ; Pavličević-Franić, Dunja (ur.).
Zagreb: Naklada Slap, 2002. str. 34-39
CROSBI ID: 343566 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza udžbenika književnosti/čitanki za niže razrede osnovne škole
(The Analysis of Literary Readers in Lower Classes of Elementary School)
Autori
Benjak, Mirjana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini I.: prikazi, problemi,
Urednik/ci
Kovačević, Melita ; Pavličević-Franić, Dunja
Izdavač
Naklada Slap
Grad
Zagreb
Godina
2002
Raspon stranica
34-39
ISBN
953-191-209-2
Ključne riječi
recepcijsko-komunikacijsko-stvaralački tip udžbenika, analiza čitanki/udžbenika
(Naknadno)
Sažetak
Analiza čitanki/udžbenika obuhvaća one kategorije koje se odnose na njihov sadržaj i koncepciju (didaktičko-metodička organizacija i interpretacija građe, primjerenost jezika i stila dobi učenika te slikovna i grafička komponenta), s posebnim naglaskom na (ne)prisutnost onih sastavnica, odnosno elemenata koji su karakteristični za komunikacijski tip udžbenika. Rezultati analize su pokazali: a) ponuđeni metodički instrumentarij ne zadovoljava u potpunosti kriterije koje postavlja suvremena teorija udžbenika, b) autori se nisu uvijek pridržavali načela jezične primjerenosti ; c) slikovna/grafička komponenta u većini slučajeva zadovoljava komunikacijske zahtjeve.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija