Pregled bibliografske jedinice broj: 343546
Kooperativno učenje (putem tehnologija) kao sredstvo uspostavljanja interkulturalnog dijaloga
Kooperativno učenje (putem tehnologija) kao sredstvo uspostavljanja interkulturalnog dijaloga // Šesti susret pedagoga Hrvatske: Interkulturalna pedagogija i obrazovne komunkacije
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2008. str. 52-52 (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 343546 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kooperativno učenje (putem tehnologija) kao sredstvo uspostavljanja interkulturalnog dijaloga
(Cooperative Learning (through Technology) as an Agent for Establishing an Intercultural Dialogue)
Autori
Citković, Sandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Šesti susret pedagoga Hrvatske: Interkulturalna pedagogija i obrazovne komunkacije
/ - Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2008, 52-52
Skup
Šesti susret pedagoga Hrvatske: Interkulturalna pedagogija i obrazovne komunkacije
Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 08.04.2008. - 11.04.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
kooperativno učenje; tehnologije; interkulturalni dijalog; multikulturalne zajednice; IAIE; IASCE
(cooperative learning; technology; intercultural dialogue; multicultural societies; IAIE; IASCE)
Sažetak
Kooperativno učenje definira se kao metoda u kojoj učenici rade zajedno u skupinama u kojima se potiče pozitivna međuovisnost, a ona se razvija poticanjem individualne odgovornosti za vlastito učenje i aktivno sudjelovanje u rješavanju zadataka. Kooperativno učenje u multikulturalnim zajednicama uzima u obzir različitu prošlost, iskustva migracija te odnose sa školskom kulturom, kulturom vršnjaka i kulturom većinske zajednice svakog pojedinca. Konferencija ‘ Kooperativno učenje multikulturalnim društvima: Kritička razmatranja’ , održana u Torinu, Italija, od 19.-22. siječnja 2008. godine, na kojoj je svoje ideje, projekte i iskustva predstavilo više od 100 znanstvenika i stručnjaka iz preko 30 zemalja svijeta, bavila se upravo ovim oblikom interkulturalnog učenja. S obzirom na globalno širenje novih tehnologija i obrazovnih mogućnosti koje one pružaju, jedna od šest sekcija u okviru spomenute konferencije orijentirala se na promicanje interkulturalnog dijaloga putem tehnologija. U ovom izlaganju osvrnut ćemo se na neke od projekata predstavljenih u toj sekciji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1765 - Kurikulum socijalnih kompetencija i odnosa u školi (Previšić, Vlatko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Sandra Car
(autor)