Pregled bibliografske jedinice broj: 343526
Koliko i kako čitaju budući učitelji
Koliko i kako čitaju budući učitelji // Čitanje- obaveza ili užitak / Ranka Javor (ur.).
Zagreb: Knjižnice grada Zagreba; Hrvatski centar za dječju knjigu; Hrvatska sekcija IBBY-a, 2009. str. 29-39 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 343526 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Koliko i kako čitaju budući učitelji
(What and How Much do Future Educators Read)
Autori
Težak, Dubravka ; Gabelica, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Čitanje- obaveza ili užitak
/ Ranka Javor - Zagreb : Knjižnice grada Zagreba; Hrvatski centar za dječju knjigu; Hrvatska sekcija IBBY-a, 2009, 29-39
ISBN
978-953-6499-54-0
Skup
Čitanje- obaveza ili užitak?
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 17.04.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
čitanje; budući učitelji; studenti; čitalačke navike
(reading habbits; future educators; students; reading habits)
Sažetak
Na Učiteljskom fakultetu u Zagrebu provedena je anketa o čitalačkim navikama studenata. Anketom smo doznali koje su naslove, pisce i književne vrste studenti čitali kao djeca i koje rado čitaju danas.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2270674-0727 - Fabula i diskurs u dječjoj književnosti (Težak, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb