Pregled bibliografske jedinice broj: 343449
Učenje bez straha i stresa
Učenje bez straha i stresa // Seminar za stručno usavršavanje nastavnika njemačkog jezika
Zadar, Hrvatska, 2006. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 343449 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenje bez straha i stresa
(Learning without fear and stress)
Autori
Žiborski Kovačić, Vita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Seminar za stručno usavršavanje nastavnika njemačkog jezika
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 21.01.2006
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
grupna kohezija; grupna dinamika; tipovi vježbi; vježbe zagrijavanja
(group dynamic; worm-up activities)
Sažetak
Početak učenja stranog, osobito njemačkog jezika mnogi učenici povezuju s osjećajima straha i nelagode. Članak sadržava niz vježbi i igara koje nastavnici mogu provoditi s učenicima i pomoći im da nadvladaju neugodne osjećaje, a istovremeno potaknu procese grupne dinamike. Izražena grupna kohezija svakako pomaže stvaranju pozitivne razredne klime koja smanjuje osjećaje straha i nelagode povezane s govorom i eventualnim pogreškama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1300869-0879 - Njemački i hrvatski jezik u dodiru - didaktički i psiholingvistički aspekti (Hausler, Maja, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Vita Žiborski Kovačić
(autor)