Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 34332

Komercijalizacija radija - tržišna ili politička odluka?


Mučalo, Marina
Komercijalizacija radija - tržišna ili politička odluka? // Politička misao, 36 (1999), 1; 228-244 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 34332 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Komercijalizacija radija - tržišna ili politička odluka?
(Commercialisation of Radio - Market or Political Decision?)

Autori
Mučalo, Marina

Izvornik
Politička misao (0032-3241) 36 (1999), 1; 228-244

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
radio postaje ; komercijalizacija ; sadržaji
(radio stations ; commercialisation ; content)

Sažetak
Elektronički su mediji u brojnim zemljama od samog početka usko povezani i uvjetovani komercijalnim sadržajima. Međutim, podjednako kao što se nezavisno razvijao sustav komercijalnih radija, demokratske su države vrlo brzo počele graditi i/ili unapređivati dopunske sustave javnih i/ili nekomercijalnih radija. Zakon o telekomunikacijama iz 1994. ponovo je dozvolio privatno vlasništvo nad elektroničkim medijima, te se broj radijskih postaja u Republici Hrvatskoj povećao za sto posto. Danas ih je 114, bez programa Hrvatskog radija. Međutim, očekivana demokratizacija medijskog prostora rezultirala je tek povećanjem komercijalnih i zabavnih sadržaja. Stvarna uloga radija, kao javnog medija koji služi javnom priopćavanju, zamijenjena je novom (i profitabilnom) ulogom javnog zabavljača. Treba li radio tu i ostaviti?

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
015006

Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marina Mučalo (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Mučalo, Marina
Komercijalizacija radija - tržišna ili politička odluka? // Politička misao, 36 (1999), 1; 228-244 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Mučalo, M. (1999) Komercijalizacija radija - tržišna ili politička odluka?. Politička misao, 36 (1), 228-244.
@article{article, author = {Mu\v{c}alo, Marina}, year = {1999}, pages = {228-244}, keywords = {radio postaje, komercijalizacija, sadr\v{z}aji}, journal = {Politi\v{c}ka misao}, volume = {36}, number = {1}, issn = {0032-3241}, title = {Komercijalizacija radija - tr\v{z}i\v{s}na ili politi\v{c}ka odluka?}, keyword = {radio postaje, komercijalizacija, sadr\v{z}aji} }
@article{article, author = {Mu\v{c}alo, Marina}, year = {1999}, pages = {228-244}, keywords = {radio stations, commercialisation, content}, journal = {Politi\v{c}ka misao}, volume = {36}, number = {1}, issn = {0032-3241}, title = {Commercialisation of Radio - Market or Political Decision?}, keyword = {radio stations, commercialisation, content} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font