Pregled bibliografske jedinice broj: 34332
Komercijalizacija radija - tržišna ili politička odluka?
Komercijalizacija radija - tržišna ili politička odluka? // Politička misao, 36 (1999), 1; 228-244 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 34332 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komercijalizacija radija - tržišna ili politička odluka?
(Commercialisation of Radio - Market or Political Decision?)
Autori
Mučalo, Marina
Izvornik
Politička misao (0032-3241) 36
(1999), 1;
228-244
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
radio postaje ; komercijalizacija ; sadržaji
(radio stations ; commercialisation ; content)
Sažetak
Elektronički su mediji u brojnim zemljama od samog početka usko povezani i uvjetovani komercijalnim sadržajima. Međutim, podjednako kao što se nezavisno razvijao sustav komercijalnih radija, demokratske su države vrlo brzo počele graditi i/ili unapređivati dopunske sustave javnih i/ili nekomercijalnih radija. Zakon o telekomunikacijama iz 1994. ponovo je dozvolio privatno vlasništvo nad elektroničkim medijima, te se broj radijskih postaja u Republici Hrvatskoj povećao za sto posto. Danas ih je 114, bez programa Hrvatskog radija. Međutim, očekivana demokratizacija medijskog prostora rezultirala je tek povećanjem komercijalnih i zabavnih sadržaja. Stvarna uloga radija, kao javnog medija koji služi javnom priopćavanju, zamijenjena je novom (i profitabilnom) ulogom javnog zabavljača. Treba li radio tu i ostaviti?
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA