Pregled bibliografske jedinice broj: 34321
Empatija i stil spoznavanja - čimbenici kvalitete nastave
Empatija i stil spoznavanja - čimbenici kvalitete nastave // Nastavnik- čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, 1999. str. 133-143 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 34321 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Empatija i stil spoznavanja - čimbenici kvalitete nastave
(Empathy and style of cognition - factors of the quality of teaching)
Autori
Bratanić, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Nastavnik- čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju
/ Rosić, Vladimir - Rijeka : Sveučilište u Rijeci, 1999, 133-143
Skup
Drugi međunarodni znanstveni kolokvij
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 25.03.1999. - 26.03.1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
empatija; stil spoznavanja; kvaliteta nastave
(empathy; style of cognition; quality of teaching)
Sažetak
Kvaliteta nastave promatra se u interakciji brojnih čimbenika, od kojih se izdvajaju empatičnost i stil spoznavanja. Polazi se od suvremenih teorijskih spoznaja i osobnog iskustva. Empatija se vezuje uz aspekt odnosa u nastavi, dok je stil spoznavanja vezan uz sadržajni aspekt nastave, premda među njima postoji međuzavisnost. Prikazani rezultati odnose se na inicijalno ispitivanje akcijskog istraživanja, koje ima za cilj osvješćenje i razvoj empatičnosti svakog pojedinog studenta kao i upoznavanje stila spoznavanja. Usklađivanje empatičnosti i stila spoznavanja unutar skupine dovodi do harmoničnijih odnosa koji uvjetuju veću kvalitetu i zadovoljstvo u nastavi. Senzibiliziranje studenata budućih nastavnika također je zadatak istraživanja. Istraživanje se nastavlja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija