Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 34321

Empatija i stil spoznavanja - čimbenici kvalitete nastave


Bratanić, Marija
Empatija i stil spoznavanja - čimbenici kvalitete nastave // Nastavnik- čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, 1999. str. 133-143 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 34321 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Empatija i stil spoznavanja - čimbenici kvalitete nastave
(Empathy and style of cognition - factors of the quality of teaching)

Autori
Bratanić, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Nastavnik- čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju / Rosić, Vladimir - Rijeka : Sveučilište u Rijeci, 1999, 133-143

Skup
Drugi međunarodni znanstveni kolokvij

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 25.03.1999. - 26.03.1999

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
empatija; stil spoznavanja; kvaliteta nastave
(empathy; style of cognition; quality of teaching)

Sažetak
Kvaliteta nastave promatra se u interakciji brojnih čimbenika, od kojih se izdvajaju empatičnost i stil spoznavanja. Polazi se od suvremenih teorijskih spoznaja i osobnog iskustva. Empatija se vezuje uz aspekt odnosa u nastavi, dok je stil spoznavanja vezan uz sadržajni aspekt nastave, premda među njima postoji međuzavisnost. Prikazani rezultati odnose se na inicijalno ispitivanje akcijskog istraživanja, koje ima za cilj osvješćenje i razvoj empatičnosti svakog pojedinog studenta kao i upoznavanje stila spoznavanja. Usklađivanje empatičnosti i stila spoznavanja unutar skupine dovodi do harmoničnijih odnosa koji uvjetuju veću kvalitetu i zadovoljstvo u nastavi. Senzibiliziranje studenata budućih nastavnika također je zadatak istraživanja. Istraživanje se nastavlja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
131003

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Bratanić, Marija
Empatija i stil spoznavanja - čimbenici kvalitete nastave // Nastavnik- čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, 1999. str. 133-143 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Bratanić, M. (1999) Empatija i stil spoznavanja - čimbenici kvalitete nastave. U: Rosić, V. (ur.)Nastavnik- čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju.
@article{article, author = {Bratani\'{c}, Marija}, editor = {Rosi\'{c}, V.}, year = {1999}, pages = {133-143}, keywords = {empatija, stil spoznavanja, kvaliteta nastave}, title = {Empatija i stil spoznavanja - \v{c}imbenici kvalitete nastave}, keyword = {empatija, stil spoznavanja, kvaliteta nastave}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Rijeci}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bratani\'{c}, Marija}, editor = {Rosi\'{c}, V.}, year = {1999}, pages = {133-143}, keywords = {empathy, style of cognition, quality of teaching}, title = {Empathy and style of cognition - factors of the quality of teaching}, keyword = {empathy, style of cognition, quality of teaching}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Rijeci}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font