Pregled bibliografske jedinice broj: 342211
Suradničko učenje u okviru trodjelnog sustava za promicanje kritičkog mišljenja (ERR) u nastavi prirode i društva - „ Moj zavičaj“
Suradničko učenje u okviru trodjelnog sustava za promicanje kritičkog mišljenja (ERR) u nastavi prirode i društva - „ Moj zavičaj“ // Zbornik radova znanstveno stručnog skupa s međunarodnom suradnjom 6. dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije "Prema kvalitetnoj školi" / Hicela Ivon (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2008. str. 241-251 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 342211 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suradničko učenje u okviru trodjelnog sustava za promicanje kritičkog mišljenja (ERR) u nastavi prirode i društva - „ Moj zavičaj“
(Cooperative learning within tripartite ERR system in science teaching - „ My homeland“)
Autori
Kostović-Vranješ, Vesna ; Goreta, Sandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova znanstveno stručnog skupa s međunarodnom suradnjom 6. dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije "Prema kvalitetnoj školi"
/ Hicela Ivon - Split : Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2008, 241-251
ISBN
978-953-96977-5-2
Skup
6. dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije "Prema kvalitetnoj školi"
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 24.04.2008. - 25.04.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
ERR sustav; interaktivno učenje; kritičko mišljenje; nastava prirode i društva; suradničko učenje
(ERR system; coperative learning; critical thinking; interacting learning; science teaching;)
Sažetak
Polazeći od nužnosti usklađivanja nastavnog procesa s promjenama suvremenog društva u radu je istaknuta važnost suradničkog učenja kojim učenici sami izgrađuju vlastito znanje na temelju prethodnih iskustava i svojih razvojnih mogućnosti. Navedeno je nadopunjeno prikazom mogućnosti organiziranja suradničkog učenja u okviru trodjelnog sustava za promicanje kritičkog mišljenja (ERR) tijekom obrade tri nastavne jedinice metodičke teme „ Moj zavičaj“ prirode i društva u trećem razredu osnovne škole.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split,
Filozofski fakultet u Splitu
Profili:
Vesna Kostović-Vranješ
(autor)