Pregled bibliografske jedinice broj: 342156
Značenje videodružine u medijskom obrazovanju učenika mlađih razreda osnovne škole
Značenje videodružine u medijskom obrazovanju učenika mlađih razreda osnovne škole // Prvi specijalizirani znanstveni skup: Rano učenje hrvatskoga jezika (RUHJ 1) / Bežen, Ante ; Pavličević-Franić, Dunja (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2008. str. 250-260 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 342156 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Značenje videodružine u medijskom obrazovanju učenika mlađih razreda osnovne škole
(The Importance of Video Group in Media Education of students in Primary School)
Autori
Gabelica, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Prvi specijalizirani znanstveni skup: Rano učenje hrvatskoga jezika (RUHJ 1)
/ Bežen, Ante ; Pavličević-Franić, Dunja - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2008, 250-260
ISBN
978-953-99326-6-2
Skup
Prvi specijalizirani znanstveni skup: Rano učenje hrvatskoga jezika (RUHJ 1)
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 25.10.2007. - 27.10.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
videodružina; medijsko obrazovanje; filmsko stvaralaštvo učenika mlađih razreda osnovne škole
(video group; media education; primary school)
Sažetak
Svjedocima smo sve većeg značenja modernih medija u svakodnevnom životu (film, televizija, računalo, internet) pa je za pretpostaviti kako je medijsko obrazovanje djece sasvim nužno kako bismo ih osposobili za ravnopravno, kritičko i stvaralačko mišljenje na ovome području. Pritom su filmski sadržaji od posebne važnosti, ali čine tek skromni dio nastave medijske kulture i promatraju se pretežito s teoretskog stajališta. Upravo stoga su videodružine, kao izvannastavna aktivnost, izvrstan način svojevrsne nadopune manjkavosti nastave. Uz upoznavanje filmološkog pojmovlja, reprezentativnih filmskih uradaka, njihove estetske i kritičke valorizacije, videodružine učenicima pružaju i mogućnost da izraze svoje osjećaje, mišljenja i stavove kroz toliko mistificirani medij. Specifičnost filmskog izražavanja jest u kombinaciji stvaranja rječju, slikom i zvukom. Pritom je kvalitetu obrazovanja i umijeća filmskog stvaranja moguće postići jedino sustavnim, planskim djelovanjem od samih početaka školovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA