Pregled bibliografske jedinice broj: 341929
PODUČAVANJE INTERKULTURALNE KOMPETENCIJE: STVARNOST ILI FIKCIJA?
PODUČAVANJE INTERKULTURALNE KOMPETENCIJE: STVARNOST ILI FIKCIJA? // Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku – HDPL:XXI. međunarodni znanstveni skup JEZIČNA POLITIKA I JEZIČNA STVARNOST
Split, Hrvatska, 2007. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 341929 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
PODUČAVANJE INTERKULTURALNE KOMPETENCIJE: STVARNOST ILI FIKCIJA?
(TEACHING INTERCULTURAL COMPETENCE THROUGH LINGUISTIC MODELS, A REALITY OR FICTION?)
Autori
Danka Singer
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku – HDPL:XXI. međunarodni znanstveni skup JEZIČNA POLITIKA I JEZIČNA STVARNOST
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 24.05.2007. - 26.05.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
interkulturalnost; interkulturalna kompetencija; etnocentrizam; etnorelativizam
(intercultural competence; intercultural sensitivity; ethnocentrism; ethnorelativism;)
Sažetak
Jačanjem integracija i međuodnosa različitih kultura, podučavanje jezika više se ne ograničava samo na prenošenje formalnog sustava jezične interakcije, nego predstavlja način integriranja pojedinca u društvo/društva. U radu se pokušavaju naznačiti osnovne smjernice istraživanja o mogućnosti razvoja interkulturalne kompetencije kroz jezične modele učenja stranog jezika, dakle u situaciji kada dvije ili više kultura ulaze u složen sociolingvistički međuodnos.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271168-0726 - Razvoj interkulturalne kompetencije u osnovnoškolskoj nastavi stranih jezika (Petravić, Ana, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Danka Singer
(autor)