Pregled bibliografske jedinice broj: 341418
Europska perspektiva obrazovanja učitelja ili obrazovanje učitelja na razmeđi europskog i nacionalnog
Europska perspektiva obrazovanja učitelja ili obrazovanje učitelja na razmeđi europskog i nacionalnog // Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. (106)-(122) (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 341418 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Europska perspektiva obrazovanja učitelja ili obrazovanje učitelja na razmeđi europskog i nacionalnog
((European perspective of teacher education or teacher education at the boundary between european and national))
Autori
Krstović, Jasna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja
/ Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven - Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007, (106)-(122)
ISBN
978-953-99167-2-3
Skup
(Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja)
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.09.2007. - 21.09.2007
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
(Europska perspektiva; Obrazovanje učitelja; Ishodi učenja; Kompetencije; Kvalifikacijski okvir)
((european perspective; teacher education; ishodi učenja; kompetencije; kvalifikacijski okvir))
Sažetak
Svjedoci smo povećane svijesti velikog dijela političke i akademske javnosti, te javnog mijenja o potrebi stvaranja Europe znanja kao nezamjenjivog čimbenika društvenog i ljudskog razvoja i važne sastavnice učvršćenja i obogaćenja pripadnosti Europi sposobnoj da svoje građane pripremi za izazove novog tisućljeća i osvješćuje ih o zajedničkim vrijednostima i pripadnosti istom društvenom i kulturnom prostoru. U svijetu koji se stalno mijenja postoji trajna potreba za prilagodbom sustava visokog obrazovanja kako bi Europski prostor ostao konkurentan i u stanju djelotvorno odgovoriti na izazove globalizacije. U nastojanjima približavanja razvijenim zemljama Zapadne Europe u okviru procesa europskih integracija i općeg procesa globalizacije, Hrvatska kao tranzicijska zemlja suočena je sa znatnim poteškoćama u načinu, dinamici i sadržaju reformiranja sustava obrazovanja, a time i podsutava obrazovanja učitelja.U radu se pokušava odgovoriti na pitanje: kako pratiti procese integracije i globalizacije, a istovremeno očuvati vlastite tradicionalne, nacionalne i druge posebnosti te vrednote posebice u odnosu na razvijenu ideju europskog profesionalizma učiteljke profesije a u kontekstu kreiranja njegovog obrazovnog habitusa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-2271694-1326 - OSTVARIVANJE ORGANIZACIJE KOJA UČI U OBRAZOVANJU UČITELJA I ODGAJATELJA (Krstović, Jasna, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka
Profili:
Jasna Krstović
(autor)