Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 341332

Kompetencijski pristup kao pretpostavka planiranja i razvoja studijskih programa/kurikuluma


Krstović, Jasna; Čepić, Renata
Kompetencijski pristup kao pretpostavka planiranja i razvoja studijskih programa/kurikuluma // Kompetencije i kompetentnost učitelja / (Babić, Nada) (ur.).
Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Kherson State University, 2007. str. (83)-(90) (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 341332 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kompetencijski pristup kao pretpostavka planiranja i razvoja studijskih programa/kurikuluma
(Competence approach as assumption for planning and developing studing programs/curriculum)

Autori
Krstović, Jasna ; Čepić, Renata

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Kompetencije i kompetentnost učitelja / (Babić, Nada) - Osijek : Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Kherson State University, 2007, (83)-(90)

ISBN
978-953-6965-11-3

Skup
(Kompetencije i kompetentnost učitelja)

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 18.04.2007. - 19.04.2007

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
(Ishodi učenja; Kompetencije; Kvalifikacijski okvir; Studijski programi / kurikulumi za obrazovanje odgajatelja)
((learning outcomes; competences; qualifications framework; studing programs/curriculum for pre-school teachers education))

Sažetak
Afirmacijom ideje Europe kao zajedničkog prostora i Europe kao društva znanja, odnosno društva koje uči, potaknuta su pitanja integracijskih procesa u središtu kojih je harmoniziranje hrvatskog visokoškolskog obrazovnog sustava sa sustavima obrazovanja u razvijenim zemljama. Pogled prema Europi važan je okvir u kojem se konceptualiziraju promjene u odgojno-obrazovnom sustavu, pa tako i u podsustavu obrazovanja odgajatelja u Hrvatskoj. Osnovna intencija ovoga rada je analiziranje i problematiziranje aktualnih pitanja konceptualizacije Hrvatskog kvalifikacijskog okvira u kontekstu planiranja i razvoja programa.U tom se kontekstu autorice zalažu za prihvaćanje kompetencijskog pristupa temeljenog na ishodima učenja (Outcomes Based Education) i kompetencijama ( The concept of competence / The concept of key competences) kao intrinzičnim elementima pedagoškog preokreta, odnosno svojevrsnoj novoj paradigmi na kojoj se mogu utemeljiti procesi planiranja i razvoja suvremenih studijskih programa / kurikuluma za obrazovanje odgajatelja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
009-2271694-1326 - OSTVARIVANJE ORGANIZACIJE KOJA UČI U OBRAZOVANJU UČITELJA I ODGAJATELJA (Krstović, Jasna, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Jasna Krstović (autor)

Avatar Url Renata Čepić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Krstović, Jasna; Čepić, Renata
Kompetencijski pristup kao pretpostavka planiranja i razvoja studijskih programa/kurikuluma // Kompetencije i kompetentnost učitelja / (Babić, Nada) (ur.).
Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Kherson State University, 2007. str. (83)-(90) (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Krstović, J. & Čepić, R. (2007) Kompetencijski pristup kao pretpostavka planiranja i razvoja studijskih programa/kurikuluma. U: (Babić, N. (ur.)Kompetencije i kompetentnost učitelja.
@article{article, author = {Krstovi\'{c}, Jasna and \v{C}epi\'{c}, Renata}, editor = {(Babi\'{c}, N.}, year = {2007}, pages = {(83)-(90)}, keywords = {(Ishodi u\v{c}enja, Kompetencije, Kvalifikacijski okvir, Studijski programi / kurikulumi za obrazovanje odgajatelja)}, isbn = {978-953-6965-11-3}, title = {Kompetencijski pristup kao pretpostavka planiranja i razvoja studijskih programa/kurikuluma}, keyword = {(Ishodi u\v{c}enja, Kompetencije, Kvalifikacijski okvir, Studijski programi / kurikulumi za obrazovanje odgajatelja)}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Kherson State University}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Krstovi\'{c}, Jasna and \v{C}epi\'{c}, Renata}, editor = {(Babi\'{c}, N.}, year = {2007}, pages = {(83)-(90)}, keywords = {(learning outcomes, competences, qualifications framework, studing programs/curriculum for pre-school teachers education)}, isbn = {978-953-6965-11-3}, title = {Competence approach as assumption for planning and developing studing programs/curriculum}, keyword = {(learning outcomes, competences, qualifications framework, studing programs/curriculum for pre-school teachers education)}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Kherson State University}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font