Pregled bibliografske jedinice broj: 341332
Kompetencijski pristup kao pretpostavka planiranja i razvoja studijskih programa/kurikuluma
Kompetencijski pristup kao pretpostavka planiranja i razvoja studijskih programa/kurikuluma // Kompetencije i kompetentnost učitelja / (Babić, Nada) (ur.).
Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Kherson State University, 2007. str. (83)-(90) (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 341332 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kompetencijski pristup kao pretpostavka planiranja i razvoja studijskih programa/kurikuluma
(Competence approach as assumption for planning and developing studing programs/curriculum)
Autori
Krstović, Jasna ; Čepić, Renata
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Kompetencije i kompetentnost učitelja
/ (Babić, Nada) - Osijek : Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Kherson State University, 2007, (83)-(90)
ISBN
978-953-6965-11-3
Skup
(Kompetencije i kompetentnost učitelja)
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 18.04.2007. - 19.04.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
(Ishodi učenja; Kompetencije; Kvalifikacijski okvir; Studijski programi / kurikulumi za obrazovanje odgajatelja)
((learning outcomes; competences; qualifications framework; studing programs/curriculum for pre-school teachers education))
Sažetak
Afirmacijom ideje Europe kao zajedničkog prostora i Europe kao društva znanja, odnosno društva koje uči, potaknuta su pitanja integracijskih procesa u središtu kojih je harmoniziranje hrvatskog visokoškolskog obrazovnog sustava sa sustavima obrazovanja u razvijenim zemljama. Pogled prema Europi važan je okvir u kojem se konceptualiziraju promjene u odgojno-obrazovnom sustavu, pa tako i u podsustavu obrazovanja odgajatelja u Hrvatskoj. Osnovna intencija ovoga rada je analiziranje i problematiziranje aktualnih pitanja konceptualizacije Hrvatskog kvalifikacijskog okvira u kontekstu planiranja i razvoja programa.U tom se kontekstu autorice zalažu za prihvaćanje kompetencijskog pristupa temeljenog na ishodima učenja (Outcomes Based Education) i kompetencijama ( The concept of competence / The concept of key competences) kao intrinzičnim elementima pedagoškog preokreta, odnosno svojevrsnoj novoj paradigmi na kojoj se mogu utemeljiti procesi planiranja i razvoja suvremenih studijskih programa / kurikuluma za obrazovanje odgajatelja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-2271694-1326 - OSTVARIVANJE ORGANIZACIJE KOJA UČI U OBRAZOVANJU UČITELJA I ODGAJATELJA (Krstović, Jasna, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka