Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 341212

Izazovi i otvorena pitanja koncepta organizacije koja uči


Čepić, Renata
Izazovi i otvorena pitanja koncepta organizacije koja uči // Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. (136)-(142) (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 341212 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izazovi i otvorena pitanja koncepta organizacije koja uči
(Challenges and open questions of learning organisation concept)

Autori
Čepić, Renata

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven - Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007, (136)-(142)

ISBN
978-953-99167-1-6

Skup
Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.09.2007. - 21.09.2007

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Organizacija koja uči; Organizacijske strukture i procesi; Proces promjene; Upravljanje profesionalnim razvojem; Upravljanje znanjem
(learning organization; organizational structures and processes; process of change; management of professional development; knowledge management)

Sažetak
Koncepti cjeloživotnog obrazovanja i društva znanja, kojima se pridružuje koncept organizacije koja uči, ističu potrebu za razvojem autonomnoga i samousmjerenog učenika. Pritom se otvoreni stav prema učenju i novome znanju smatra središnjom svrhom svih organizacija koje se bave odgojno-obrazovnom djelatnošću. Organizacija koja uči podrazumijeva mnogobrojne promjene, ne samo u strukturi te organizacijskim oblicima odgoja i obrazovanja, već i – što je možda i važnije – u profesionalnom radu osoba koje se bave obrazovanjem i njihovoj interakciji sa svojim okruženjem. Autorica u radu razmatra: (1) neke nove pristupe u društvenim znanostima i organizacijskim teorijama koji imaju više potencijala za objašnjavanje dinamičkih i kompleksnih promjena u organizacijskim strukturama i procesima ; (2) glavne značajke i pitanja potaknuta konceptom organizacije koja uči ; te (3) određene vrste promjena koje je nužno uvesti u profesionalnu praksu i organizacijske sheme upravljanja profesionalnim razvojem osoba koje se bave obrazovanjem.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
009-2271694-1326 - OSTVARIVANJE ORGANIZACIJE KOJA UČI U OBRAZOVANJU UČITELJA I ODGAJATELJA (Krstović, Jasna, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Renata Čepić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Čepić, Renata
Izazovi i otvorena pitanja koncepta organizacije koja uči // Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. (136)-(142) (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Čepić, R. (2007) Izazovi i otvorena pitanja koncepta organizacije koja uči. U: Previšić, V., Šoljan, N. & Hrvatić, N. (ur.)Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja.
@article{article, author = {\v{C}epi\'{c}, Renata}, year = {2007}, pages = {(136)-(142)}, keywords = {Organizacija koja u\v{c}i, Organizacijske strukture i procesi, Proces promjene, Upravljanje profesionalnim razvojem, Upravljanje znanjem}, isbn = {978-953-99167-1-6}, title = {Izazovi i otvorena pitanja koncepta organizacije koja u\v{c}i}, keyword = {Organizacija koja u\v{c}i, Organizacijske strukture i procesi, Proces promjene, Upravljanje profesionalnim razvojem, Upravljanje znanjem}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{C}epi\'{c}, Renata}, year = {2007}, pages = {(136)-(142)}, keywords = {learning organization, organizational structures and processes, process of change, management of professional development, knowledge management}, isbn = {978-953-99167-1-6}, title = {Challenges and open questions of learning organisation concept}, keyword = {learning organization, organizational structures and processes, process of change, management of professional development, knowledge management}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font