Pregled bibliografske jedinice broj: 341212
Izazovi i otvorena pitanja koncepta organizacije koja uči
Izazovi i otvorena pitanja koncepta organizacije koja uči // Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. (136)-(142) (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 341212 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izazovi i otvorena pitanja koncepta organizacije koja uči
(Challenges and open questions of learning organisation concept)
Autori
Čepić, Renata
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja
/ Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić, Neven - Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007, (136)-(142)
ISBN
978-953-99167-1-6
Skup
Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.09.2007. - 21.09.2007
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Organizacija koja uči; Organizacijske strukture i procesi; Proces promjene; Upravljanje profesionalnim razvojem; Upravljanje znanjem
(learning organization; organizational structures and processes; process of change; management of professional development; knowledge management)
Sažetak
Koncepti cjeloživotnog obrazovanja i društva znanja, kojima se pridružuje koncept organizacije koja uči, ističu potrebu za razvojem autonomnoga i samousmjerenog učenika. Pritom se otvoreni stav prema učenju i novome znanju smatra središnjom svrhom svih organizacija koje se bave odgojno-obrazovnom djelatnošću. Organizacija koja uči podrazumijeva mnogobrojne promjene, ne samo u strukturi te organizacijskim oblicima odgoja i obrazovanja, već i – što je možda i važnije – u profesionalnom radu osoba koje se bave obrazovanjem i njihovoj interakciji sa svojim okruženjem. Autorica u radu razmatra: (1) neke nove pristupe u društvenim znanostima i organizacijskim teorijama koji imaju više potencijala za objašnjavanje dinamičkih i kompleksnih promjena u organizacijskim strukturama i procesima ; (2) glavne značajke i pitanja potaknuta konceptom organizacije koja uči ; te (3) određene vrste promjena koje je nužno uvesti u profesionalnu praksu i organizacijske sheme upravljanja profesionalnim razvojem osoba koje se bave obrazovanjem.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-2271694-1326 - OSTVARIVANJE ORGANIZACIJE KOJA UČI U OBRAZOVANJU UČITELJA I ODGAJATELJA (Krstović, Jasna, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka
Profili:
Renata Čepić
(autor)