Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 340748

Stavovi studenata Filozofskog fakulteta o Omegi


Klasnić, Ksenija
Stavovi studenata Filozofskog fakulteta o Omegi, 2007., diplomski rad, Filzofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 340748 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi studenata Filozofskog fakulteta o Omegi
(Student Attitudes of the Faculty of Humanities and Social Sciences regarding e-learning system Omega)

Autori
Klasnić, Ksenija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Filzofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
Podatak o recenziji nije dostupan

Godina
2007

Stranica
86

Mentor
Seljan, Sanja

Ključne riječi
e-učenje; Moodle; stavovi; evaluacija; istraživanje
(e-learning; Moodle; attitudes; evaluation; research)

Sažetak
Jedan od glavnih izazova s kojim smo suočeni jest integracija e-learning tehnologija u učenje i podučavanje i to tamo gdje je to prikladno, odnosno, tamo gdje takav način učenja podupire i koristi studentima. Pedagogija mora biti prva, odnosno tehnologija mora podržavati, a ne biti u konfliktu s pedagogijom. Slijedeći svjetske i europske trendove, e-learning sustavi počeli su se koristiti i u Hrvatskoj. Jedan od takvih sustava koristi se na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Omega sustav učenja na daljinu ostvaren je u sklopu projekta Organizacija informacija i znanja u elektroničkom obrazovnom okruženju Ministarstva obrazovanja, znanosti i sporta 2002. godine. Implementacija Omege u nastavu na Filozofskom fakultetu dugotrajan je proces koji još uvijek nije završio. Iako su mnogi profesori prihvatili ovaj novi način edukacije s velikim entuzijazmom i željom za učenjem i usavršavanjem vlastitih sposobnosti njegove upotrebe, neki ga potpuno ignoriraju i nastavljaju koristiti isključivo tradicionalne metode predavanja. Danas, pet godina nakon uvođenja Omege u nastavu na Filozofskom fakutetu u Zagrebu, od iznimne je važnosti utvrditi koliko je ona uspješno i kvalitetno implementirana u nastavu. Prema Kim i Curtis (2006), kvaliteta online edukacije u visokom školstvu procjenjuje se pomoću dva glavna pokazatelja: zadovoljstvo studenata i dostignuće studenata. U ovom radu bavit ćemo se isključivo zadovoljstvom studenata (i šire, njihovim stavovima o Omegi) kao pokazateljem kvalitete online edukacije putem Omege na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1300646-0909 - Informacijska tehnologija u prevođenju hrvatskoga i e-učenju jezika (Seljan, Sanja, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Sanja Seljan (mentor)

Avatar Url Ksenija Klasnić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Klasnić, Ksenija
Stavovi studenata Filozofskog fakulteta o Omegi, 2007., diplomski rad, Filzofski fakultet, Zagreb
Klasnić, K. (2007) 'Stavovi studenata Filozofskog fakulteta o Omegi', diplomski rad, Filzofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Klasni\'{c}, Ksenija}, year = {2007}, pages = {86}, keywords = {e-u\v{c}enje, Moodle, stavovi, evaluacija, istra\v{z}ivanje}, title = {Stavovi studenata Filozofskog fakulteta o Omegi}, keyword = {e-u\v{c}enje, Moodle, stavovi, evaluacija, istra\v{z}ivanje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Klasni\'{c}, Ksenija}, year = {2007}, pages = {86}, keywords = {e-learning, Moodle, attitudes, evaluation, research}, title = {Student Attitudes of the Faculty of Humanities and Social Sciences regarding e-learning system Omega}, keyword = {e-learning, Moodle, attitudes, evaluation, research}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font