Pregled bibliografske jedinice broj: 340649
Kad djeca ne mogu do kazališta, kazalište može do djece
Kad djeca ne mogu do kazališta, kazalište može do djece // Međunarodna konferencija Teatar kao sredstvo društvenih promjena
Mostar, Bosna i Hercegovina, 2007. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, ostalo)
CROSBI ID: 340649 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kad djeca ne mogu do kazališta, kazalište može do djece
(When children can not go to theatre, theatre can come to them)
Autori
Gruić, Iva ; Škuflić-Horvat, Ines
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo
Skup
Međunarodna konferencija Teatar kao sredstvo društvenih promjena
Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 23.02.2007. - 25.02.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
kazalište za djec
(theatre for children)
Sažetak
Tokom 2006. godine u jednoj zagrebačkoj osnovnoj školi, koja vjerojatno ima najteže socijalne uvjete u gradu, izveden je projekt Dramskog studija Tirena pod naslovom ‘ Kazalište u predgrađu’ . Projekt je vođen idejom da kad već djeca s ruba grada tako teško dolaze do kazališta, onda kazalište treba dovesti njima. Kroz četrdeset izvedbi šest različitih programa interaktivnog odgojnog kazališta obuhvaćena je većina učenika u školi. Sve programe koncipirali su i igrali članovi Dramskog studija Tirena. Nakon odigranih programa provedene su evaluacijske ankete s učenicima – sudionicima. Ova prezentacija će biti prije svega prikaz čitavog projekta s kratkim opisom svakog programa, ali i analiza prihvaćenosti pojedinih programa s osobitim naglaskom na različitosti programa koje projekt objedinjava. Različitosti se naime vide i u sadržajnim i u formalnim aspektima, i oba će aspekta biti preispitana. Sadržajno, neki od odigranih progama su izravno edukativni, drugi su postavljeni sa širim, odgojnim ciljevima. Formalno gledano, programi imaju različite tipove i stupnjeve interaktivnosti, od radionica poslije predstave do potpune integracije učeničkog sudjelovanja u dramsko događanje. Međutim, kako je evaluacija pokazala, svaki oblik i svaki sadržaj uspio je pronaći put do učenika, čime je još jednom pokazana djelotvornost ovakvih kazališnih oblika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Povijest umjetnosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2270674-0727 - Fabula i diskurs u dječjoj književnosti (Težak, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Iva Gruić
(autor)