Pregled bibliografske jedinice broj: 340340
Praćenje i vrednovanje: što nam je cilj
Praćenje i vrednovanje: što nam je cilj // Šesti dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije "Prema kvalitetnoj školi"
Split, Hrvatska, 2008. (plenarno, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 340340 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Praćenje i vrednovanje: što nam je cilj
(Monitoring and evaluation: what is our aim)
Autori
Vlahović-Štetić, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Šesti dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije "Prema kvalitetnoj školi"
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 24.04.2008. - 25.04.2008
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
praćenje; vrednovanje; obrazovanje
(monitoring; evaluation; education)
Sažetak
Praćenje i vrednovanje u obrazovanju treba provoditi na različitim razinama a podatke prikupljati iz više izvora. Tako valja pratiti i vrednovati resurse, procese i ishode. Resursi koje treba vrednovati u obrazovanju su: programi, obrazovanje učitelja, karakteristike učenika, kvaliteta institucija koje se bave obrazovanjem. Kad je riječ o procesima valja dobiti uvide učenika, učitelja, roditelja ali i neovisnih opažača procesa koji se odvijaju u školama. Najčešće u obrazovanju govorimo o vrednovanju ishoda ali i tada smo usmjereni prvenstveno na znanje a zanemarujemo druge vrlo relevantne obrazovne ishode kao što su primjerice socijalne vještine ili učenička slika o sebi. Praćenje i vrednovanje se u obrazovanju do sada najčešće provodilo kroz unutarnje vrednovanje, no započeli su i procesi vanjskog vrednovanja i samovrednovanja. Važno je pritom jasno definirati ciljeve koje pokušavamo ostvariti njihovom provedbom, a to su poboljšavanje obrazovnih ishoda kod učenika, poticanje kvalitete učitelja i škola te rad na unapređenju kvalitete cijelog obrazovnog sustava.
Izvorni jezik
Hrvatski