Pregled bibliografske jedinice broj: 340306
Kurikulum geografije za obavezno obrazovanje u 11 europskih država – komparativna analiza
Kurikulum geografije za obavezno obrazovanje u 11 europskih država – komparativna analiza // Metodika, 8 (2007), 15; 444-466 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 340306 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kurikulum geografije za obavezno obrazovanje u 11 europskih država – komparativna analiza
(Geography curricula for compulsory education in 11 European countries – comparative analysis)
Autori
Curić, Zoran ; Vuk, Ružica ; Jakovčić, Martina
Izvornik
Metodika (1332-7879) 8
(2007), 15;
444-466
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
kurikulum; struktura kurikuluma; geografija; kurikularno područje; satnica; metodičke smjernice; evalucija
(curriculum; curriculum structure; geography; curricular area; schedule; methodological guidelines; evaluation)
Sažetak
U radu se analiziraju i kompariraju kurikulumi za obvezno obrazovanje 11 europskih država: Švedske, Finske, Norveške, Engleske, Škotske, Irske, Nizozemske, Njemačke, Austrije, Slovenije i Mađarske. Analiza odgovara na pitanja: trajanje obveznog obrazovanja, naziv nastavnog predmeta, opis ili određenje predmeta, organizacija predmeta, položaj u kurikularnom području, ciljevi predmeta, razredi i obrazovni ciklusi, obvezan ili neobvezan predmet, satnica (tjedno i godišnje), didaktičko-metodičke smjernice, uvjeti izvođenja nastave, evalucija, trendovi i preporuke za Hrvatsku.
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Znanstvena područja
Sociologija, Pedagogija, Geografija
POVEZANOST RADA
Projekti:
100-1001677-0938 - Kompetencije za društvo znanja i razvoj nacionalnog kurikuluma u Hrvatskoj (Baranović, Branislava, MZOS ) ( CroRIS)
119-1191306-1373 - Prostor kao resurs turističkog razvoja Hrvatske (Curić, Zoran, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb,
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Education Research Abstracts Online
- Contents pages in Education