Pregled bibliografske jedinice broj: 340131
Teachers' New Role in E-learning Educational Process
Teachers' New Role in E-learning Educational Process // Proceedings of the 30th Jubilee International Convention MIPRO 2007 : Computer in Education / Čičin-Šain, Marina ; Turčić Pistačić, Ivana ; Sluganović, Ivanka (ur.).
Opatija: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2007. str. 170-174 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 340131 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Teachers' New Role in E-learning Educational
Process
Autori
Požgaj, Željka ; Knežević, Blaženka ; Sertić, Hrvoje
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Proceedings of the 30th Jubilee International Convention MIPRO 2007 : Computer in Education
/ Čičin-Šain, Marina ; Turčić Pistačić, Ivana ; Sluganović, Ivanka - Opatija : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2007, 170-174
ISBN
978-953-233-029-8
Skup
Jubilee International Convention MIPRO (30 ; 2007)
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 21.05.2007. - 25.05.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
e-learning ; teaching ; teaching materials
Sažetak
Paper point out changes that implementation of e-learning brings to traditional education system and to teachers' position in the new environment. Teachers' participation in e- learning development process is discussed through e-learning course materials preparation, new way of communication and Internet technology implementation.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0362980-2484 - Sustavi za upravljanje informacijama, procesima i znanjem (Bosilj Vukšić, Vesna, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb