Pregled bibliografske jedinice broj: 340009
Poznavanje prezenta glagola s tematskim vokalom u slušnooštećenih osnovnoškolaca
Poznavanje prezenta glagola s tematskim vokalom u slušnooštećenih osnovnoškolaca // Plava knjiga sažetaka / Ferić-Šlehan, Martina ; Valentina Kranželić ; Stošić, Jasmina (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2007. str. 192-192 (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 340009 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poznavanje prezenta glagola s tematskim vokalom u slušnooštećenih osnovnoškolaca
(Verb morphology skills in primary school hearing-impaired students)
Autori
Avelini, Ranka ; Bradarić-Jončić, Sandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Plava knjiga sažetaka
/ Ferić-Šlehan, Martina ; Valentina Kranželić ; Stošić, Jasmina - Zagreb : Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2007, 192-192
ISBN
978-953-6418-58-9
Skup
Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 14.06.2007. - 16.06.2007
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
oštećenje sluha; umjetna pužnica; jezik; jezična znanja djece oštećena sluha; glagolska morfologija
(hearing impairment; cochlear implants; language; linguistic skills; verb morphology)
Sažetak
Cilj istraživanja bio je utvrditi koliko učenici oštećena sluha polaznici osnovne škole, vladaju glagolskom morfologijom i to prezentom glagola s tematskim vokalom, s obzirom na slušni status i razred kojega ispitanici pohađaju. Ispitivanjem su obuhvaćeni učenici oštećena sluha, gluhi, nagluhi učenici i učenici s umjetnom pužnicom, polaznici trećeg do osmog razreda dviju redovnih i dviju posebnih škola za djecu oštećena sluha u Zagrebu. Ispitni materijal sačinjavali su zadaci nadopunjavanja rečenica odgovarajućim licem prezenta glagola. Nagluhi ispitanici postigli su značajno bolje rezultate na testu u odnosu na gluhe ispitanike i ispitanike s CI. Gluhi ispitanici nisu postigli značajno bolje rezultate na niti jednoj varijabli u odnosu na preostale dvije skupine. Ispitanici s CI nisu postigli značajno bolje rezultate na niti jednoj varijabli u odnosu na preostale dvije skupine. Statistički značajne razlike u postignućima na testu s obzirom na razred koji ispitanici pohađaju pokazale su se samo u skupini ispitanika trećih razreda koji su postigli značajno lošije rezultate od preostalih skupina ispitanika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
013-1301001-0910 - DVOJEZIČNA KOMUNIKACIJA GLUHIH I ČUJUĆIH (Bradarić Jončić, Sandra, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Sandra Bradarić Jončić
(autor)