Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 339763

Stavovi prema integraciji gluhe djece, znakovnom jeziku i uključivanju tumača za znakovni jezik u redovne vrtiće i škole


Branka, Bosnar; Bradarić-Jončić, Sandra
Stavovi prema integraciji gluhe djece, znakovnom jeziku i uključivanju tumača za znakovni jezik u redovne vrtiće i škole // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 44 (2008), 2; 11-30 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 339763 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi prema integraciji gluhe djece, znakovnom jeziku i uključivanju tumača za znakovni jezik u redovne vrtiće i škole
(Attitudes toward the mainstreaming of deaf children and youth, toward sign language and support of educational interpreters in regular educational settings)

Autori
Branka, Bosnar ; Bradarić-Jončić, Sandra

Izvornik
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja (1331-3010) 44 (2008), 2; 11-30

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
odgojno-obrazovna integracija; gluhi; djeca oštećena sluha; znakovni jezik; tumači za znakovni jezik
(educational integration; deaf; hearing impaired children; sign language; educational interpreting)

Sažetak
U članku su prikazani rezultati ispitivanja stavova odgajatelja, učitelja, nastavnika viših razreda osnovne škole i srednjoškolskih nastavnika prema uključivanju gluhe djece u redovne škole i vrtiće, prema znakovnom jeziku i uključivanju tumača za znakovni jezik u redovne ustanove. Ispitivanje je provedeno na uzorku od 449 prosvjetnih djelatnika redovnih odgojno obrazovnih ustanova na području grada Zagreba. U prostoru od 49 manifestnih varijabli, faktorskom analizom ekstrahirano je 6 faktora. Istraživanje je pokazalo da su stavovi na 5 faktora – faktoru stavova prema gluhima, prema socijalizacijskim, obrazovnim i emocionalnim efektima integracije, kao i prema dodatnoj edukaciji i znakovnom jeziku pretežno povoljni, dok su na 1 faktoru – faktoru stavova prema uključivanju tumača za znakovni jezik neodređeni

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
013-1301001-0910 - DVOJEZIČNA KOMUNIKACIJA GLUHIH I ČUJUĆIH (Bradarić Jončić, Sandra, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Sandra Bradarić Jončić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Branka, Bosnar; Bradarić-Jončić, Sandra
Stavovi prema integraciji gluhe djece, znakovnom jeziku i uključivanju tumača za znakovni jezik u redovne vrtiće i škole // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 44 (2008), 2; 11-30 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Branka, B. & Bradarić-Jončić, S. (2008) Stavovi prema integraciji gluhe djece, znakovnom jeziku i uključivanju tumača za znakovni jezik u redovne vrtiće i škole. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 44 (2), 11-30.
@article{article, author = {Branka, Bosnar and Bradari\'{c}-Jon\v{c}i\'{c}, Sandra}, year = {2008}, pages = {11-30}, keywords = {odgojno-obrazovna integracija, gluhi, djeca o\v{s}te\'{c}ena sluha, znakovni jezik, tuma\v{c}i za znakovni jezik}, journal = {Hrvatska revija za rehabilitacijska istra\v{z}ivanja}, volume = {44}, number = {2}, issn = {1331-3010}, title = {Stavovi prema integraciji gluhe djece, znakovnom jeziku i uklju\v{c}ivanju tuma\v{c}a za znakovni jezik u redovne vrti\'{c}e i \v{s}kole}, keyword = {odgojno-obrazovna integracija, gluhi, djeca o\v{s}te\'{c}ena sluha, znakovni jezik, tuma\v{c}i za znakovni jezik} }
@article{article, author = {Branka, Bosnar and Bradari\'{c}-Jon\v{c}i\'{c}, Sandra}, year = {2008}, pages = {11-30}, keywords = {educational integration, deaf, hearing impaired children, sign language, educational interpreting}, journal = {Hrvatska revija za rehabilitacijska istra\v{z}ivanja}, volume = {44}, number = {2}, issn = {1331-3010}, title = {Attitudes toward the mainstreaming of deaf children and youth, toward sign language and support of educational interpreters in regular educational settings}, keyword = {educational integration, deaf, hearing impaired children, sign language, educational interpreting} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Linguistics Abstracts
  • PsychINFO
  • Sociological Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font