Pregled bibliografske jedinice broj: 33953
Matematičke sposobnosti u djece s teškoćama čitanja
Matematičke sposobnosti u djece s teškoćama čitanja // Revija za rehabilitacijska istraživanja, 34 (1998), 2; 155-164 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 33953 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Matematičke sposobnosti u djece s teškoćama čitanja
(Mathematical abilities in children with reading difficulties)
Autori
Vancaš, Mirjana ; Pašiček, Ljerka
Izvornik
Revija za rehabilitacijska istraživanja (1331-3010) 34
(1998), 2;
155-164
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
teškoće čitanja; matematičko znanje; matematička obrada
(reading difficulties; mathematical abilities)
Sažetak
U Hrvatskoj nije bilo sustavnijeg istraživanja teškoća u usvajanju matematičkog znanja, a potpuno je neistražena veza poremećaja čitanja i matematičkih sposobnosti. Premda čitanje, pisanje i matematika predstavljaju naoko različita znanja, moguće je da teškoće u ovim temeljnim školskim vještinama imaju zajedničku podlogu vezanu uz nedostatne procese simboličke i konceptualne prirode, probleme informacijske obrade ili pak neadekvatno leksičko znanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts
- Special Educational Needs Abstracts
- ECER-ERIC Exceptional Child Education Resources