Pregled bibliografske jedinice broj: 339474
Anketno istraživanje povezanosti poslovnog uspjeha polaznika s ulaganjem u znanje kroz poslijediplomski studij
Anketno istraživanje povezanosti poslovnog uspjeha polaznika s ulaganjem u znanje kroz poslijediplomski studij // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 3 (2006), 295-309 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 339474 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Anketno istraživanje povezanosti poslovnog uspjeha polaznika s ulaganjem u znanje kroz poslijediplomski studij
(Survey on the correlation of business success of students with investing in knowledge trough postgraduate study program)
Autori
Pejić Bach, Mirjana
Izvornik
Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Zagrebu (1333-899X) 3
(2006);
295-309
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
ulaganje u znanje; poslijediplomski studij; anketno istraživanje; informatičko obrazovanje
(investing in knowledge; post-graduate study; survey; education in informatics)
Sažetak
U doba ekonomije znanja, poslijediplomski studij javlja se kao jedan od mogućih putova prema napredovanju, te polaznici takvih studija očekuju da će im daljnje obrazovanje u tome pomoći. Cilj rada je ispitati u kojoj u kojoj mjeri poslijediplomski studij ima utjecaj na uspjeh polaznika. Provedeno je originalno anketno istraživanje na uzorku ispitanika koji su magistrirali u posljednje tri godine na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, te je analizirano njihovo napredovanje na poslu nakon magistriranja. Rezultati su analizirani prema vrsti studija (specijalistički i znanstveni). Doprinos istraživanja su nove spoznaje vezane uz napredovanje. Pokazalo se da stjecanje magisterija ima velik utjecaj na napredovanje ispitanika. Ispitanici smatraju da nisu imali dovoljno informatičkih sadržaja na poslijediplomskom studiju, ali da su im nova saznanja, premda u ograničenom obujmu svejedno pomogla u poslu.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti