Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 339222

Uspješnost komunikacijskih aktivnosti pri uvođenju Bolonjskog procesa: Studija slučaja.


Cvitanušić, Marina; Tkalac Verčič, Ana
Uspješnost komunikacijskih aktivnosti pri uvođenju Bolonjskog procesa: Studija slučaja. // XX Kongres CROMAR-a: Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti / Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2007. str. 15-20 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 339222 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uspješnost komunikacijskih aktivnosti pri uvođenju Bolonjskog procesa: Studija slučaja.
(Effectiveness of communication activities in Bologna Process implementation: Case Study.)

Autori
Cvitanušić, Marina ; Tkalac Verčič, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
XX Kongres CROMAR-a: Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti / Grbac, Bruno - Rijeka : Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2007, 15-20

ISBN
978-953-6148-63-9

Skup
XX Kongres CROMAR-a

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 15.10.2007. - 17.10.2007

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Bolonjski proces ; komunikacijski procesi
(Bologna process ; communication processes)

Sažetak
Osnovni cilj ovog rada bio je opis promotivnih aktivnosti koje su pratile uvođenje Bolonjskog procesa u hrvatsko visoko školstvo te izviđajno mjerenje uspješnosti dijela tih aktivnosti. Predmet istraživanja bila je uspješnost komunikacijskih aktivnosti, odnosno mjerenje upoznatosti i zadovoljstva zaposlenika Agencije za znanost i visoko obrazovanje sa spomenutim komunikacijskim aktivnostima. Istraživanje je provedeno na prigodnom uzorku, putem polustrukturiranih osobnih intervjua. Rezultati provedenog istraživanja pokazali su da je među zaposlenicima Agencije za znanost i visoko obrazovanje upoznatost s Bolonjskim procesom, kao i s komunikacijskim aktivnostima MZOŠ-a, relativno dobra. Rezultati provedenog istraživanja navode na zaključak da su komunikacijske aktivnosti koje je Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa provodilo u većoj mjeri ispunile svoj cilj kod ispitanika, obzirom na razinu upoznatosti. Slična istraživanja, međutim, trebalo bi provesti i među drugim ciljnim skupinama, osobito pripadnicima akademske javnosti, kako bi se dobila cjelovita slika i bolji uvid u stvarno stanje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0661686-2342 - Procjena i unapređenja kapaciteta civilnog društva za pružanje socijalnih usluga (Pavičić, Jurica, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Cvitanušić, Marina; Tkalac Verčič, Ana
Uspješnost komunikacijskih aktivnosti pri uvođenju Bolonjskog procesa: Studija slučaja. // XX Kongres CROMAR-a: Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti / Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2007. str. 15-20 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Cvitanušić, M. & Tkalac Verčič, A. (2007) Uspješnost komunikacijskih aktivnosti pri uvođenju Bolonjskog procesa: Studija slučaja.. U: Grbac, B. (ur.)XX Kongres CROMAR-a: Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti.
@article{article, author = {Cvitanu\v{s}i\'{c}, Marina and Tkalac Ver\v{c}i\v{c}, Ana}, editor = {Grbac, B.}, year = {2007}, pages = {15-20}, keywords = {Bolonjski proces, komunikacijski procesi}, isbn = {978-953-6148-63-9}, title = {Uspje\v{s}nost komunikacijskih aktivnosti pri uvo\djenju Bolonjskog procesa: Studija slu\v{c}aja.}, keyword = {Bolonjski proces, komunikacijski procesi}, publisher = {Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }
@article{article, author = {Cvitanu\v{s}i\'{c}, Marina and Tkalac Ver\v{c}i\v{c}, Ana}, editor = {Grbac, B.}, year = {2007}, pages = {15-20}, keywords = {Bologna process, communication processes}, isbn = {978-953-6148-63-9}, title = {Effectiveness of communication activities in Bologna Process implementation: Case Study.}, keyword = {Bologna process, communication processes}, publisher = {Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font