Pregled bibliografske jedinice broj: 339222
Uspješnost komunikacijskih aktivnosti pri uvođenju Bolonjskog procesa: Studija slučaja.
Uspješnost komunikacijskih aktivnosti pri uvođenju Bolonjskog procesa: Studija slučaja. // XX Kongres CROMAR-a: Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti / Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2007. str. 15-20 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 339222 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uspješnost komunikacijskih aktivnosti pri uvođenju Bolonjskog procesa: Studija slučaja.
(Effectiveness of communication activities in Bologna Process implementation: Case Study.)
Autori
Cvitanušić, Marina ; Tkalac Verčič, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
XX Kongres CROMAR-a: Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti
/ Grbac, Bruno - Rijeka : Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2007, 15-20
ISBN
978-953-6148-63-9
Skup
XX Kongres CROMAR-a
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 15.10.2007. - 17.10.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Bolonjski proces ; komunikacijski procesi
(Bologna process ; communication processes)
Sažetak
Osnovni cilj ovog rada bio je opis promotivnih aktivnosti koje su pratile uvođenje Bolonjskog procesa u hrvatsko visoko školstvo te izviđajno mjerenje uspješnosti dijela tih aktivnosti. Predmet istraživanja bila je uspješnost komunikacijskih aktivnosti, odnosno mjerenje upoznatosti i zadovoljstva zaposlenika Agencije za znanost i visoko obrazovanje sa spomenutim komunikacijskim aktivnostima. Istraživanje je provedeno na prigodnom uzorku, putem polustrukturiranih osobnih intervjua. Rezultati provedenog istraživanja pokazali su da je među zaposlenicima Agencije za znanost i visoko obrazovanje upoznatost s Bolonjskim procesom, kao i s komunikacijskim aktivnostima MZOŠ-a, relativno dobra. Rezultati provedenog istraživanja navode na zaključak da su komunikacijske aktivnosti koje je Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa provodilo u većoj mjeri ispunile svoj cilj kod ispitanika, obzirom na razinu upoznatosti. Slična istraživanja, međutim, trebalo bi provesti i među drugim ciljnim skupinama, osobito pripadnicima akademske javnosti, kako bi se dobila cjelovita slika i bolji uvid u stvarno stanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0661686-2342 - Procjena i unapređenja kapaciteta civilnog društva za pružanje socijalnih usluga (Pavičić, Jurica, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb