Pregled bibliografske jedinice broj: 338839
Recenzija nastavnog programa za njemački jezik u osnovnoj školi
Recenzija nastavnog programa za njemački jezik u osnovnoj školi, 2006. (ekspertiza).
CROSBI ID: 338839 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Recenzija nastavnog programa za njemački jezik u osnovnoj školi
(Expert's report on syllabus for German as a foreign language in primary schools)
Autori
Häusler, Maja
Izvornik
Nastavni program za njemački jezik u osnovnoj školi
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ekspertiza
Godina
2006
Ključne riječi
nastava njemačkog jezika; nastavni program
(Foreign language teaching; German as a foreign language; syllabus)
Sažetak
Program se temelji na Hrvatskom nacionalnom obrazovnom standardu za njemački jezik u osnovnoj školi koji je koncipiran prema suvremenom pristupu učenju i podučavanju stranih jezika, kako u određivanju ciljeva i sadržaja učenja, tako i u usmjerenosti nastavnog procesa na učenike. Za svaki su razred razrađene nastavne teme i prijedlozi nastavnih cjelina, izborne teme i korelacije s drugim nastavnim predmetima, te odgojno-obrazovna postignuća (leksička područja i gramatičke strukture, jezične funkcije, kultura i civilizacija, vještine i sposobnosti, te interkulturalne kompetencije i strategije učenja i služenja znanjem). Za leksičke jedinice i gramatičke strukture program razlikuje one predviđene za aktivnu uporabu i one koje će učenici usvojiti tek toliko da ih mogu razumjeti. Stjecanjem interkulturalnih kompetencija učenici se senzibiliziraju za uočavanje kulturnih sličnosti i razlika te stječu sposobnosti ophođenja s različitostima u njihovom životnom okruženju. Razvijanjem strategija učenja i služenja znanjem učenici se osposobljavaju za samostalnost u pristupu izvorima znanja, za samostalno planiranje učenja i za cijeloživotno učenje. Nastava po predloženom programu omogućit će učenicima stjecanje predviđene kompetencije u njemačkom jeziku.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1300869-0879 - Njemački i hrvatski jezik u dodiru - didaktički i psiholingvistički aspekti (Hausler, Maja, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb