Pregled bibliografske jedinice broj: 337196
Materinski jezik u razrednoj interkaciji u ranom učenju stranog jezika
Materinski jezik u razrednoj interkaciji u ranom učenju stranog jezika // 21. međunarodni znanstveni skup Jezična politika i jezična stvarnost, knjižica sažetaka / Granić, Jagoda (ur.).
Zagreb : Split: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2007. str. 18-18 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 337196 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Materinski jezik u razrednoj interkaciji u ranom učenju stranog jezika
(Mother tongue in classroom interaction in early FL learning)
Autori
Čurković-Kalebić, Sanja ; Dukić, Mirjana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
21. međunarodni znanstveni skup Jezična politika i jezična stvarnost, knjižica sažetaka
/ Granić, Jagoda - Zagreb : Split : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2007, 18-18
ISBN
978-953-7494-01-8
Skup
Jezična politika i jezična stvarnost
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 24.05.2007. - 26.05.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
materinski jezik; rano učenje engleskog jezika; struktura jezičnih razmjena
(mother tongue; early E.F.L. learning; structure of language exchanges)
Sažetak
U radu se razmatra uporaba materinskog jezika u govoru nastavnika i učenika u ranom učenju engleskog kao stranog jezika. Analizom prijepisa razrednog dijaloga od 1. do 4. razreda osnovne škole otkriva se prisustvo i funkcija izričaja na materinskom jeziku u govoru nastavnika i učenika. Posebno se istražuje struktura jezičnih razmjena u kojima se rabi materinski jezik i definiraju obrasci uporabe/odabira materinskog jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
244-1301001-0917 - Razvoj diskurzivne kompetencije u medjujeziku učenika stranoga jezika (Čurković-Kalebić, Sanja, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu