Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 336870

Granica između urednoga jezičnoga razvoja i jezičnih poteškoća


Kuvač, Jelena
Granica između urednoga jezičnoga razvoja i jezičnih poteškoća // Drugi jezik hrvatski: poučavanje hrvatskoga kao nematerinskoga jezika u predškoli i školi s posebnim osvrtom na poučavanje govornika bajaškoga romskoga : priručnik s radnim listovima / Cvikić, Lidija (ur.).
Zagreb: Profil International, 2007. str. 54-59


CROSBI ID: 336870 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Granica između urednoga jezičnoga razvoja i jezičnih poteškoća
(The border between typical language development and language impairment)

Autori
Kuvač, Jelena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Drugi jezik hrvatski: poučavanje hrvatskoga kao nematerinskoga jezika u predškoli i školi s posebnim osvrtom na poučavanje govornika bajaškoga romskoga : priručnik s radnim listovima

Urednik/ci
Cvikić, Lidija

Izdavač
Profil International

Grad
Zagreb

Godina
2007

Raspon stranica
54-59

ISBN
978-953-12-0694-5

Ključne riječi
posebne jezične teškoće, disleksija, disgrafija
(Specific Language Impairment, dyslexia, dysgraphia)

Sažetak
U radu se opisuju jezični poremećaji kao posebne jezične teškoće, disleksija i disgrafija kod jednojezične djece. Na kraju članka upozorava se na jezične teškoće dvojezične teškoće te daju opće smjernice za interveniranje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
013-0131484-1488 - Više kortikalne funkcije i jezik: razvojni i stečeni poremećaji (Kovačević, Melita, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jelena Kuvač (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kuvač, Jelena
Granica između urednoga jezičnoga razvoja i jezičnih poteškoća // Drugi jezik hrvatski: poučavanje hrvatskoga kao nematerinskoga jezika u predškoli i školi s posebnim osvrtom na poučavanje govornika bajaškoga romskoga : priručnik s radnim listovima / Cvikić, Lidija (ur.).
Zagreb: Profil International, 2007. str. 54-59
Kuvač, J. (2007) Granica između urednoga jezičnoga razvoja i jezičnih poteškoća. U: Cvikić, L. (ur.) Drugi jezik hrvatski: poučavanje hrvatskoga kao nematerinskoga jezika u predškoli i školi s posebnim osvrtom na poučavanje govornika bajaškoga romskoga : priručnik s radnim listovima. Zagreb, Profil International, str. 54-59.
@inbook{inbook, author = {Kuva\v{c}, Jelena}, editor = {Cviki\'{c}, L.}, year = {2007}, pages = {54-59}, keywords = {posebne jezi\v{c}ne te\v{s}ko\'{c}e, disleksija, disgrafija}, isbn = {978-953-12-0694-5}, title = {Granica izme\dju urednoga jezi\v{c}noga razvoja i jezi\v{c}nih pote\v{s}ko\'{c}a}, keyword = {posebne jezi\v{c}ne te\v{s}ko\'{c}e, disleksija, disgrafija}, publisher = {Profil International}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Kuva\v{c}, Jelena}, editor = {Cviki\'{c}, L.}, year = {2007}, pages = {54-59}, keywords = {Specific Language Impairment, dyslexia, dysgraphia}, isbn = {978-953-12-0694-5}, title = {The border between typical language development and language impairment}, keyword = {Specific Language Impairment, dyslexia, dysgraphia}, publisher = {Profil International}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font