Pregled bibliografske jedinice broj: 336870
Granica između urednoga jezičnoga razvoja i jezičnih poteškoća
Granica između urednoga jezičnoga razvoja i jezičnih poteškoća // Drugi jezik hrvatski: poučavanje hrvatskoga kao nematerinskoga jezika u predškoli i školi s posebnim osvrtom na poučavanje govornika bajaškoga romskoga : priručnik s radnim listovima / Cvikić, Lidija (ur.).
Zagreb: Profil International, 2007. str. 54-59
CROSBI ID: 336870 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Granica između urednoga jezičnoga razvoja i jezičnih poteškoća
(The border between typical language development and language impairment)
Autori
Kuvač, Jelena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Drugi jezik hrvatski: poučavanje hrvatskoga kao nematerinskoga jezika u predškoli i školi s posebnim osvrtom na poučavanje govornika bajaškoga romskoga : priručnik s radnim listovima
Urednik/ci
Cvikić, Lidija
Izdavač
Profil International
Grad
Zagreb
Godina
2007
Raspon stranica
54-59
ISBN
978-953-12-0694-5
Ključne riječi
posebne jezične teškoće, disleksija, disgrafija
(Specific Language Impairment, dyslexia, dysgraphia)
Sažetak
U radu se opisuju jezični poremećaji kao posebne jezične teškoće, disleksija i disgrafija kod jednojezične djece. Na kraju članka upozorava se na jezične teškoće dvojezične teškoće te daju opće smjernice za interveniranje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
013-0131484-1488 - Više kortikalne funkcije i jezik: razvojni i stečeni poremećaji (Kovačević, Melita, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Jelena Kuvač
(autor)