Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 336731

Idejni projekt nadvožnjaka bez reški i ležaja


Marić, Marina
Idejni projekt nadvožnjaka bez reški i ležaja, 2007., diplomski rad, Građevinski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 336731 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Idejni projekt nadvožnjaka bez reški i ležaja
(Integral overpass - preliminary design)

Autori
Marić, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Građevinski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
22.10

Godina
2007

Stranica
146

Mentor
Radić, Jure

Ključne riječi
Integralni most; proračun; armatura
(Integral bridge; design; reinforcement)

Sažetak
Kod mostova bez reški i ležaja, rasponska konstrukcija je duž cijeloga mosta izvedena bez dilatacija, ležaja ili prijelaznih naprava. Svi konstruktivni elementi međusobno su monolitno povezani. Nadvožnjak u čvoru Osijek omogućava prijelaz ceste preko autoceste A5, Osijek-Đakovo, u stacionaži 37+619, 80 km. Niveleta nadvožnjaka je u konveksnoj kružnoj krivini radijusa R=5000 m, a tlocrtno nadvožnjak je u pravcu i križa se s autocestom pod kutom 81, 7816. Nakon proučavanja mogućih rješenja za odabir konstrukcije nadvožnjaka, pri čemu su analizirani gredni nadvožnjaci većih raspona, sa ili bez stupa u razdjelnom pojasu autoceste, razupora, luk i kombinacije navedenog, detaljnije su razrađene prvenstveno četiri inačice grednih sustava. Sve inačice obuhvaćaju kontinuirani sandučasti prednapeti betonski rasponski sklop preko 3 raspona, sa stupovima promjenjive visine. Inačica 1 predlaže sandučasti presjek s jednom ćelijom nepromjenjive visine od 2, 0 m. Kao kritična područja u proračunu su se pokazali spojevi stupa i glavnog nosača, sanduka. Kao slijedeća varijanta nameće se podebljanje konstrukcije na kritičnim mjestima, i to prvo pomoću vuta, kao što je prikazano u inačici 2. Daljnjim proračunom ustanovljeno je da vute nisu zadovoljavajuće rješenje, i u inačici 3 prikazan je promjenjivi poprečni presjek sanduka, koji se povećava prema stupovima. Kao inačica 4 predlaže se strmija promjena poprečnog presjeka (na najužem dijelu na sredini glavnog raspona iznosi 200 cm, dok je nad stupovima debljine 300 cm) kako bi se izbjegla kritična područja konstrukcije. Statički sustav izabrane inačice 4 je okvir preko 3 raspona 25+50+25 m, prednapet u uzdužnom smjeru.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Građevinarstvo



POVEZANOST RADA


Projekti:
082-0822977-1497 - Granična stanja i održivost mostova

Ustanove:
Građevinski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jure Radić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Marić, Marina
Idejni projekt nadvožnjaka bez reški i ležaja, 2007., diplomski rad, Građevinski fakultet, Zagreb
Marić, M. (2007) 'Idejni projekt nadvožnjaka bez reški i ležaja', diplomski rad, Građevinski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mari\'{c}, Marina}, year = {2007}, pages = {146}, keywords = {Integralni most, prora\v{c}un, armatura}, title = {Idejni projekt nadvo\v{z}njaka bez re\v{s}ki i le\v{z}aja}, keyword = {Integralni most, prora\v{c}un, armatura}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mari\'{c}, Marina}, year = {2007}, pages = {146}, keywords = {Integral bridge, design, reinforcement}, title = {Integral overpass - preliminary design}, keyword = {Integral bridge, design, reinforcement}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font