Pregled bibliografske jedinice broj: 33663
Edukacija učitelja za prihvaćanje učenika s posebnim potrebama
Edukacija učitelja za prihvaćanje učenika s posebnim potrebama // Godišnja konferencija hrvatskog psihološkog društva / Matešic, Kruno (ur.).
Varaždin: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 1997. str. 26-27 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 33663 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Edukacija učitelja za prihvaćanje učenika s posebnim potrebama
(Education of Teachers for the Acceptance of Pupils with Special Needs)
Autori
Igrić, Ljiljana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Godišnja konferencija hrvatskog psihološkog društva
/ Matešic, Kruno - Varaždin : Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 1997, 26-27
Skup
Godišnja konferencija hrvatskog psihološkog društva
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 23.10.1997. - 26.10.1997
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
edukacija učitelja; učenici s posebnim potrebama; prihvaćanje
(Education of teachers; Pupils with special needs; acceptance)
Sažetak
Projektom Edukacija učitelja i integracija djece s posebnim potrebama želi se utvrditi kako utječe primjena jednog eksperimentalnog modela edukacije učitelja na njihove stavove prema učenicima s posebnim potrebama u osnovnim školama u Hrvatskoj. Na uzorku od 194 učitelja primjenjen je upitnik Stavovi prema integraciji- 21 varijabla. Rezultati su pokazali negativan odnos prema integraciji učenika s posebnim potrebala ali su učitelji istovremeno s tim pokazali potrebu za dodatnom edukacijom i pomoći stručnjaka.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Projekti:
013001
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Ljiljana Igrić
(autor)