Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 336366

Ispitivanje povezanosti školske samoefikasnosti, ispitne anksioznosti i školskog uspjeha


Matešković, Dragana
Ispitivanje povezanosti školske samoefikasnosti, ispitne anksioznosti i školskog uspjeha, 2008., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb


CROSBI ID: 336366 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ispitivanje povezanosti školske samoefikasnosti, ispitne anksioznosti i školskog uspjeha
(Examined relationships between academic self-efficacy, test anxiety, and school achievement)

Autori
Matešković, Dragana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Hrvatski studiji

Mjesto
Zagreb

Datum
23.01

Godina
2008

Stranica
35

Mentor
Brajša-Žganec, Andreja

Ključne riječi
akademska samoefikasnost; ispitna anksioznost; školski uspjeh
(academic self-efficacy; test anxiety; school achievement)

Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je provjeriti povezanost akademske samoefikasnosti i ispitne anksioznosti, kao i ispitati povezanost navedenih varijabli s objektivnom mjerom školskog uspjeha kod adolescenata. Analiza podataka provedena je na ukupno 213 učenika. Kao mjerni instrumenti korištene su Skala akademske samoefikasnosti (Vulić-Prtorić i Sorić, 2006) i Skala ispitne anksioznosti (Vulić-Prtorić, 2004), te pitanje o ocjeni školskog uspjeha na kraju prethodnog razreda kao mjera školskog uspjeha. Rezultati pokazuju da učenice postižu statistički značajno više rezultate na Skali ispitne anksioznosti od dječaka. Utvrđena je statistički značajna negativna povezanost akademske samoefikasnosti sa ispitnom anksioznošću, te statististički značajna pozitiva povezanost sa školskim uspjehom.Ispitna anksioznost nije u značajnoj korelaciji sa školskim uspjehom. Ove krelacije utvrđene su kod učenica kao i kod učenika. Rezultati regresijske analize pokazuju kako je akademska samoefikasnost značajna prediktorska varijabla školskog uspjeha, dok ispitna anksioznost nije, niti je utjecala kao supresor varijabla.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
194-1941558-1527 - Odrednice roditeljstva, obiteljski odnosi i psihosocijalna dobrobit djece (Raboteg-Šarić, Zora, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb

Profili:

Avatar Url Andreja Brajša-Žganec (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Matešković, Dragana
Ispitivanje povezanosti školske samoefikasnosti, ispitne anksioznosti i školskog uspjeha, 2008., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb
Matešković, D. (2008) 'Ispitivanje povezanosti školske samoefikasnosti, ispitne anksioznosti i školskog uspjeha', diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mate\v{s}kovi\'{c}, Dragana}, year = {2008}, pages = {35}, keywords = {akademska samoefikasnost, ispitna anksioznost, \v{s}kolski uspjeh}, title = {Ispitivanje povezanosti \v{s}kolske samoefikasnosti, ispitne anksioznosti i \v{s}kolskog uspjeha}, keyword = {akademska samoefikasnost, ispitna anksioznost, \v{s}kolski uspjeh}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mate\v{s}kovi\'{c}, Dragana}, year = {2008}, pages = {35}, keywords = {academic self-efficacy, test anxiety, school achievement}, title = {Examined relationships between academic self-efficacy, test anxiety, and school achievement}, keyword = {academic self-efficacy, test anxiety, school achievement}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font