Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 336177

Afektivni profil, aspiracije i zadovoljstvo nastavom engleskoga jezika kod hrvatskih učenika


Mihaljević Djigunović, Jelena
Afektivni profil, aspiracije i zadovoljstvo nastavom engleskoga jezika kod hrvatskih učenika // Metodika, 8 (2007), 14; 104-114 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 336177 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Afektivni profil, aspiracije i zadovoljstvo nastavom engleskoga jezika kod hrvatskih učenika
(Croatian EFL learners' affective profile, aspirations and attitudes to English classes)

Autori
Mihaljević Djigunović, Jelena

Izvornik
Metodika (1332-7879) 8 (2007), 14; 104-114

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
afektivni faktori; afektivni profil; aspiracije; motivacija; stavovi
(affective learner factors; affective learner profile; aspirations; motivation; attitudes)

Sažetak
Autorica se u radu bavi individualnim razlikama učenika engleskoga kao stranoga jezika i to na razini afektivnih učeničkih karakteristika. U uvodnome dijelu kontekstualizira afektivne aspekte učenja stranoga jezika izdvajajući one koji su relevantni za ovaj rad i referirajući na relevantna istraživanja u ovoj domeni istraživanja usvajanja drugoga jezika i glotodidaktike. U središnjem dijelu rada opisuje istraživanje provedeno na prigodnome uzorku osnovnoškolske i srednjoškolske populacije hrvatskih učenika engleskoga kao stranoga jezika. Rezultate ispitivanja njihova afektivnog profila, aspiracija i zadovoljstva nastavom razmatra u interkaciji s nekoliko drugih važnih varijabli poput učenja engleskoga jezika izvan škole, spola, veličine mjesta u kojem se polazi škola, upotrebu interneta i dr. Zaključuje da su dobiveni rezultati vrijedni ne samo na teorijskoj razini nego imaju i bitne praktične implikacije, posebno za obrazovanje nastavnika stranih jezika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija

Napomena
Članak je objavljen i na engleskome jeziku u istome broju na str. 115-126.



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301001-0988 - Usvajanje engleskoga jezika od rane dobi: analiza učenikova međujezika (Mihaljević-Djigunović, Jelena, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Mihaljević Djigunović, Jelena
Afektivni profil, aspiracije i zadovoljstvo nastavom engleskoga jezika kod hrvatskih učenika // Metodika, 8 (2007), 14; 104-114 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Mihaljević Djigunović, J. (2007) Afektivni profil, aspiracije i zadovoljstvo nastavom engleskoga jezika kod hrvatskih učenika. Metodika, 8 (14), 104-114.
@article{article, author = {Mihaljevi\'{c} Djigunovi\'{c}, Jelena}, year = {2007}, pages = {104-114}, keywords = {afektivni faktori, afektivni profil, aspiracije, motivacija, stavovi}, journal = {Metodika}, volume = {8}, number = {14}, issn = {1332-7879}, title = {Afektivni profil, aspiracije i zadovoljstvo nastavom engleskoga jezika kod hrvatskih u\v{c}enika}, keyword = {afektivni faktori, afektivni profil, aspiracije, motivacija, stavovi} }
@article{article, author = {Mihaljevi\'{c} Djigunovi\'{c}, Jelena}, year = {2007}, pages = {104-114}, keywords = {affective learner factors, affective learner profile, aspirations, motivation, attitudes}, journal = {Metodika}, volume = {8}, number = {14}, issn = {1332-7879}, title = {Croatian EFL learners' affective profile, aspirations and attitudes to English classes}, keyword = {affective learner factors, affective learner profile, aspirations, motivation, attitudes} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Education Research Abstracts Online
  • Contents Pages in Education





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font