Pregled bibliografske jedinice broj: 336177
Afektivni profil, aspiracije i zadovoljstvo nastavom engleskoga jezika kod hrvatskih učenika
Afektivni profil, aspiracije i zadovoljstvo nastavom engleskoga jezika kod hrvatskih učenika // Metodika, 8 (2007), 14; 104-114 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 336177 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Afektivni profil, aspiracije i zadovoljstvo nastavom engleskoga jezika kod hrvatskih učenika
(Croatian EFL learners' affective profile, aspirations and attitudes to English classes)
Autori
Mihaljević Djigunović, Jelena
Izvornik
Metodika (1332-7879) 8
(2007), 14;
104-114
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
afektivni faktori; afektivni profil; aspiracije; motivacija; stavovi
(affective learner factors; affective learner profile; aspirations; motivation; attitudes)
Sažetak
Autorica se u radu bavi individualnim razlikama učenika engleskoga kao stranoga jezika i to na razini afektivnih učeničkih karakteristika. U uvodnome dijelu kontekstualizira afektivne aspekte učenja stranoga jezika izdvajajući one koji su relevantni za ovaj rad i referirajući na relevantna istraživanja u ovoj domeni istraživanja usvajanja drugoga jezika i glotodidaktike. U središnjem dijelu rada opisuje istraživanje provedeno na prigodnome uzorku osnovnoškolske i srednjoškolske populacije hrvatskih učenika engleskoga kao stranoga jezika. Rezultate ispitivanja njihova afektivnog profila, aspiracija i zadovoljstva nastavom razmatra u interkaciji s nekoliko drugih važnih varijabli poput učenja engleskoga jezika izvan škole, spola, veličine mjesta u kojem se polazi škola, upotrebu interneta i dr. Zaključuje da su dobiveni rezultati vrijedni ne samo na teorijskoj razini nego imaju i bitne praktične implikacije, posebno za obrazovanje nastavnika stranih jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
Napomena
Članak je objavljen i na engleskome jeziku u istome broju na str. 115-126.
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301001-0988 - Usvajanje engleskoga jezika od rane dobi: analiza učenikova međujezika (Mihaljević-Djigunović, Jelena, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Jelena Mihaljević-Djigunović
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Education Research Abstracts Online
- Contents Pages in Education