Pregled bibliografske jedinice broj: 336167
Definiranje komunikacijske kompetencije
Definiranje komunikacijske kompetencije // Metodika, 8 (2007), 14; 84-93 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 336167 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Definiranje komunikacijske kompetencije
(Denining communicative competence)
Autori
Bagarić, Vesna, Mihaljević Djigunović, Jelena
Izvornik
Metodika (1332-7879) 8
(2007), 14;
84-93
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
komunikacijska kompetencija; modeli komunikacijske kompetencije; pojam komunikacijske kompetencije
(communicative competence; models of communicative competence; definition of communicative competence)
Sažetak
Iako danas postoji visok stupanj suglasja među teoretičarima oko osnovnoga sadržaja definicije komunikacijske kompetencije, u literaturi se često navodi kako je pri koncipiranju istraživanja komunikacijske kompetencije potrebno razmotriti i jasno odrediti pojam komunikacijske kompetencije, tj. oblikovati takvu definiciju koja će omogućiti jednostavnu operacionalizaciju toga konstrukta. U ovom se radu ukratko prikazuje proces definiranja komunikacijske kompetencije koji je započeo još u 60-im godinama prošloga stoljeća. U okviru dva zasebna poglavlja predstavlja se nekoliko važnijih definicija i modela komunikacijske kompetencije, na temelju kojih se u završnom poglavlju izvode zaključci o načinu definiranja komunikacijske kompetencije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
Napomena
Rad je objavljen i na engleskome jeziku u istome broju na str. 94-103.
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301001-0988 - Usvajanje engleskoga jezika od rane dobi: analiza učenikova međujezika (Mihaljević-Djigunović, Jelena, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Vesna Bagarić Medve
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Education Research Abstracts Online
- Contents Pages in Education