Pregled bibliografske jedinice broj: 335918
Informacijske (novinske) agencije
Informacijske (novinske) agencije
Zagreb: Jarbol d.o.o., 2006
CROSBI ID: 335918 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Informacijske (novinske) agencije
(News (Press) Agencies)
Autori
Hebrang, Branko
Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)
Izdavač
Jarbol d.o.o.
Grad
Zagreb
Godina
2006
Stranica
308
ISBN
978-953-7402-02-0
Ključne riječi
informacijske agencije; pravila pisanja; studija slučaja - indeks kakvoće obavijesti
(news agencies; news style; case study -index of news quality)
Sažetak
U današnjemu globalnom medijskom prostoru informacijske agencije ishodište su za mnoge obavijesti, one tvore kostur globalnoga informacijsko-komunikacijskoga sustava, utječu na odlučivanje, na formiranje fonda javnoga znanja. Novinske agencije, nastale u 19. stoljeću, zadržale su osnovnu funkciju: prikupljanje i odašiljanje informacija pretplatnicima uglavnom u obliku vijesti. Agencije su nametnule i neka načela koja su postala općeprihvaćeno dobro medijskoga posla: koncept tzv. objektivne obavijesti, princip preokrenute piramide, rezimirajući uvod i obavijest kao proizvod « ; s markom» ; . Snaga i vrijednost agencijskoga novinarstva počiva na procedurama za smanjivanje razlike između relevantnih zbivanja opisanih kao činjenice, pojmovne strukture zbilje te interpretacije kao simboličkoga izraza, tj. konstrukcije stvarnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti