Pregled bibliografske jedinice broj: 335558
"Male stvari" - Velika čuda
"Male stvari" - Velika čuda // Zbornik sažetaka 9. Hrvatska Konferencija o Kvaliteti, pod motom "Kvaliteta, inovacije, promjene - ključ opstanka" / Belošević, Dragutin (ur.).
Zagreb, 2008. (poster, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 335558 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
"Male stvari" - Velika čuda
("Small Things" - Great Miracles)
Autori
Kolarić, Vilma ; Poljičanin, Tamara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Zbornik sažetaka 9. Hrvatska Konferencija o Kvaliteti, pod motom "Kvaliteta, inovacije, promjene - ključ opstanka"
/ Belošević, Dragutin - Zagreb, 2008
Skup
9. Hrvatska Konferencija o Kvaliteti, pod motom "Kvaliteta, inovacije, promjene - ključ opstanka"
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 21.04.2008. - 23.04.2008
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
kvaliteta zdravstvene zaštite; zadovoljstvo bolesnika
(Quality of Health Care; Patient Satisfaction)
Sažetak
Uvođenjem sustava upravljanja kvalitetom u Sveučilišnoj klinici Vuk Vrhovac 2003. godine započeli smo sa praćenjem zadovoljstvo bolesnika putem anketa. Ankete se provode mjesečno a nakon provedene bazalne analize postavljeni su kriteriji uspješnosti. Osim analiza postignutog prosječnog zadovoljstva po definiranim kategorijama proces podrazumijeva i analizu svih dostavljenih primjedbi i pohvala. Izvještaj o zadovoljstvu kao i odgovori na pohvale i primjedbe bolesnicima su dostupni na oglasnim pločama a na potpisane ankete bolesnicima se odgovara pismeno na kućnu adresu. U 2007. godini na dijabetološkom odjelu bolesnici u ispunili 517 anketa od kojih je 158 imalo i dodatne pohvale (87) odnosno pritužbe (71). Primjedbe koje su nam upućivali naši bolesnici odnosile su se najviše na gužve pred ambulantama (8) te guranje preko reda (6). Na početku, odlučili smo se reorganizirati sa postojećim izvorima. Na oglasnu ploču za bolesnike i vrata ambulanti postavili smo vidljive obavijesti o cirkulaciji bolesnika kroz sustav te uveli brojeve na kartonima ispisanim flomasterom. Rezultat poduzetih aktivnosti je statistički značajno poboljšanje izlaznih rezultata anketa (91% prema 97% potpuno zadovoljnih bolesnika, p=0.003) i 15 pismenih pohvala koje smo tijekom tih 6 mjeseci dobili smo na račun promjena ; a usmenih pohvala bilo je i daleko više. Ovakav pomak u zadovoljstvu naših bolesnika u ambulantno polikliničkom odjelu nismo postigli niti jednom do sada provedenom mjerom bez obzira na to koliko je izvora bilo utrošeno.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Klinika za dijabetes, endokrinologiju i bolesti metabolizma Vuk Vrhovac
Profili:
Tamara Poljičanin
(autor)