Pregled bibliografske jedinice broj: 335550
Četiri godine ISO 9001:2000
Četiri godine ISO 9001:2000 // Zbornik sažetaka 9. Hrvatska Konferencija o Kvaliteti pod motom "Kvaliteta, Inovacije, Promjene - ključ opstanka" / Belošević, Dragutin (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2008. (poster, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 335550 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Četiri godine ISO 9001:2000
(Four Years of ISO 9001:2000)
Autori
Sokolić, Lea ; Poljičanin Tamara ; Metelko Željko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Zbornik sažetaka 9. Hrvatska Konferencija o Kvaliteti pod motom "Kvaliteta, Inovacije, Promjene - ključ opstanka"
/ Belošević, Dragutin - Zagreb : Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2008
Skup
9. Hrvatska Konferencija o Kvaliteti pod motom "Kvaliteta, Inovacije, Promjene - ključ opstanka"
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 21.04.2008. - 23.04.2008
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
totalno upravljanje kvalitetom; kvaliteta zdravstvene zaštite
(Total Quality Management; Quality of Health Care)
Sažetak
Kada je Sveučilišna klinika Vuk Vrhovac počela pripreme za uvođenje norme ISO 9001:2000 bila je jedna od samo par zdravstvenih ustanova koje su prepoznale značenje i važnost kvalitete. Proces je zahtijevao početak edukacije i upoznavanja s potpuno nepoznatim područjem uz svladavanje otpora promjenama unutar organizacije. Uspješna certifikacija 2004. bila je dokaz dobrog i uspješnog rada, a recertifikacija 2007. potvrda dobrog upravljanja kvalitetom. Sukladno zahtjevima norme tijekom posljednje četiri godine u ustanovi su učinjene brojne promjene i unapređenja. Naša misija je zbrinut i zadovoljan bolesnik a naš strateški cilj je zadržati vodeću poziciju u Hrvatskoj u svom području medicine. Jedan od glavnih zahtjeva politike kvalitete obveza je svih djelatnika posvećivanje pune pažnje pružanja skrbi korisnicima naših usluga, našim bolesnicima. Prateći potrebe i zahtjeve naših bolesnika kroz ankete nastojali smo ispuniti sva njihova očekivanja. Tako smo umjesto dotadašnjih, uveli nove i bezbolnije lancetare, uredili prostor hitne službe i klinički odjel, reorganizirali ambulantnu službu, organizirali dodatne edukacije djelatnika i bolesnika. Na svaki prijedlog, pritužbu ili pohvalu svakom smo bolesniku odgovorili. Postavljene su intranet s stranice s referentnim dokumentima a unazad godinu dana distribucija dokumenata provodi se elektronski. Na žalost, ostala su područja koja ne možemo unaprijediti i poboljšati - problem prostora i osiguravanja parkirnih mjesta i ponekad problem premalog broja djelatnika. Krajem 2007.godine donesen je Zakon o kvaliteti zdravstvene zaštite što je još jedna potvrda dobre odluke i pravovremenog prepoznavanja važnosti kvalitete u zdravstvu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Klinika za dijabetes, endokrinologiju i bolesti metabolizma Vuk Vrhovac