Pregled bibliografske jedinice broj: 335251
Programi Europske unije u području obrazovanja i izazovi koji su pred Hrvatskom
Programi Europske unije u području obrazovanja i izazovi koji su pred Hrvatskom, 2007. (ostali članci/prilozi).
CROSBI ID: 335251 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Programi Europske unije u području obrazovanja i izazovi koji su pred Hrvatskom
(European Union Programmes in the Field of Education and Challenges Croatia is Facing)
Autori
Lučin, Pero
Izvornik
Nove strategije u specijalnim i visokoškolskim knjižnicama: zagovaranje i prikupljanje financijskih sredstava
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostali članci/prilozi
Godina
2007
Ključne riječi
Lisabonska strategija; otvorena metoda koordiniranja; program Education and Training 2010; Bolonjski proces; europski i kvalifikacijski okviri za cjeloživotno učenje; cjeloživotno učenje; Integrirani program cjeloživotnog učenja
(biti ce kasnije upisano)
Sažetak
Otvaranjem pregovora o pristupanju Europskoj uniji u 26. poglavlju (Obrazovanje i kultura) Republika Hrvatska preuzima obveze uključivanja u programe Unije razvijene otvorenom metodom koordiniranja. Hrvatska prihvaća sudjelovanje u aktivnostima EU na području obrazovnih politika, prihvaća ciljeve i zadatke postavljene u programu Education and Training 2010 te se odlučuje za sudjelovanje u Integriranom programu cjeloživotnog učenja (Integrated Lifelong Learning Programme, ILLP) koji će se odvijati u razdoblju 2007.-2013. Cjeloživotno učenje jedna je od ključnih smjernica Bolonjskog i Kopenhaškog procesa, podrazumijeva otvaranje niza obrazovnih programa u sustavu formalnog obrazovanja na svim razinama, ali i razvijanje fleksibilnih putova učenja te korištenje neformalnog i informalnog učenja. To znači dodatno, značajno, povećanje aktivnosti u obrazovnim ustanovama, što se ne može ostvariti u postojećim organizacijskim okrivima i uz postojeće načine djelovanja. Posebice se to odnosi na fleksibilne putove učenja i razvitak e-učenja. Nadalje, to znači i dodatno proširivanje resursa, kao i njihovo bolje korištenje te provođenje potrebnih obrazovnih programa i programa kontinuiranog učenja. stoga, jedan od najvećih izazova pred knjižničnim sustavima na sveučilištima jest restrukturiranje sukladno potrebama cjeloživotnog učenja, ali i potebama djelovanja sveučilišta kao odgovorne ustanove.
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
062-0620238-0223 - Sortiranje MHC-I molekula na staničnoj membrani i endocitoznim odjeljcima (Lučin, Pero, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Medicinski fakultet, Rijeka
Profili:
Pero Lučin
(autor)