Pregled bibliografske jedinice broj: 335192
Što Fellini ima s nastavom? (Amarcord)
Što Fellini ima s nastavom? (Amarcord) // Interaktivna komunikacija u nastavi i odgojnim aktivnostima / Tatković, Nevenka (ur.).
Pula: Sveučilište u Rijeci - Visoka učiteljska škola u Puli i Hrvatski pedagoško-književni zbor Zagreb, 2005. str. 301-306 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 335192 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Što Fellini ima s nastavom? (Amarcord)
(What Has Fellini Got to Do with Teaching? (Amarcord))
Autori
Šamo, Renata
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Interaktivna komunikacija u nastavi i odgojnim aktivnostima
/ Tatković, Nevenka - Pula : Sveučilište u Rijeci - Visoka učiteljska škola u Puli i Hrvatski pedagoško-književni zbor Zagreb, 2005, 301-306
ISBN
953-7191-02-8
Skup
Četvrti dani Mate Demarina
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 29.05.2003. - 30.05.2003
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
sjećanje; djetinjstvo; interakcija; dinamika; povjerenje
(memory; childhood; interaction; dynamic; trust)
Sažetak
U skladu s nekim ključnim novinama u glotodidaktici, mogli bismo reći da sintagma dinamična interakcija zauzima bitno mjesto u našim nastojanjima da formalnu razrednu situaciju približimo iskustvima svakodnevnoga življenja. Autorica nastoji u svojemu radu iznijeti jedno trodimenzionalno viđenje pojma interakcija, koristeći se primjerom nastavnoga sata engleskoga jezika. Nužno je napomenuti da se izneseni model ne odnosi isključivo na nastavu stranih jezika nego je primjenjiv u širem odgojno-obrazovnom kontekstu. Sam rad se temelji na radionici što ju je autorica kao jedini predstavnik hrvatskoga strukovnog udruženja (HUPE), održala na 10. konferenciji poljske podružnice Međunarodnoga udruženja profesora engleskog jezika (IATEFL) u Varšavi 2001. godine.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija