Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 335192

Što Fellini ima s nastavom? (Amarcord)


Šamo, Renata
Što Fellini ima s nastavom? (Amarcord) // Interaktivna komunikacija u nastavi i odgojnim aktivnostima / Tatković, Nevenka (ur.).
Pula: Sveučilište u Rijeci - Visoka učiteljska škola u Puli i Hrvatski pedagoško-književni zbor Zagreb, 2005. str. 301-306 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 335192 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Što Fellini ima s nastavom? (Amarcord)
(What Has Fellini Got to Do with Teaching? (Amarcord))

Autori
Šamo, Renata

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Interaktivna komunikacija u nastavi i odgojnim aktivnostima / Tatković, Nevenka - Pula : Sveučilište u Rijeci - Visoka učiteljska škola u Puli i Hrvatski pedagoško-književni zbor Zagreb, 2005, 301-306

ISBN
953-7191-02-8

Skup
Četvrti dani Mate Demarina

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 29.05.2003. - 30.05.2003

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
sjećanje; djetinjstvo; interakcija; dinamika; povjerenje
(memory; childhood; interaction; dynamic; trust)

Sažetak
U skladu s nekim ključnim novinama u glotodidaktici, mogli bismo reći da sintagma dinamična interakcija zauzima bitno mjesto u našim nastojanjima da formalnu razrednu situaciju približimo iskustvima svakodnevnoga življenja. Autorica nastoji u svojemu radu iznijeti jedno trodimenzionalno viđenje pojma interakcija, koristeći se primjerom nastavnoga sata engleskoga jezika. Nužno je napomenuti da se izneseni model ne odnosi isključivo na nastavu stranih jezika nego je primjenjiv u širem odgojno-obrazovnom kontekstu. Sam rad se temelji na radionici što ju je autorica kao jedini predstavnik hrvatskoga strukovnog udruženja (HUPE), održala na 10. konferenciji poljske podružnice Međunarodnoga udruženja profesora engleskog jezika (IATEFL) u Varšavi 2001. godine.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoka učiteljska škola u Puli

Profili:

Avatar Url Renata Šamo (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šamo, Renata
Što Fellini ima s nastavom? (Amarcord) // Interaktivna komunikacija u nastavi i odgojnim aktivnostima / Tatković, Nevenka (ur.).
Pula: Sveučilište u Rijeci - Visoka učiteljska škola u Puli i Hrvatski pedagoško-književni zbor Zagreb, 2005. str. 301-306 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Šamo, R. (2005) Što Fellini ima s nastavom? (Amarcord). U: Tatković, N. (ur.)Interaktivna komunikacija u nastavi i odgojnim aktivnostima.
@article{article, author = {\v{S}amo, Renata}, editor = {Tatkovi\'{c}, N.}, year = {2005}, pages = {301-306}, keywords = {sje\'{c}anje, djetinjstvo, interakcija, dinamika, povjerenje}, isbn = {953-7191-02-8}, title = {\v{S}to Fellini ima s nastavom? (Amarcord)}, keyword = {sje\'{c}anje, djetinjstvo, interakcija, dinamika, povjerenje}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Rijeci - Visoka u\v{c}iteljska \v{s}kola u Puli i Hrvatski pedago\v{s}ko-knji\v{z}evni zbor Zagreb}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}amo, Renata}, editor = {Tatkovi\'{c}, N.}, year = {2005}, pages = {301-306}, keywords = {memory, childhood, interaction, dynamic, trust}, isbn = {953-7191-02-8}, title = {What Has Fellini Got to Do with Teaching? (Amarcord)}, keyword = {memory, childhood, interaction, dynamic, trust}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Rijeci - Visoka u\v{c}iteljska \v{s}kola u Puli i Hrvatski pedago\v{s}ko-knji\v{z}evni zbor Zagreb}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font