Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 335189

Razumijevanje teksta čitanjem: statistička analiza rezultata testova za osnovne i srednje škole


Josipovic Smojver, Višnja
Razumijevanje teksta čitanjem: statistička analiza rezultata testova za osnovne i srednje škole // Metodika, 8, 1/2007 (2007), 14; 127-136 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)


CROSBI ID: 335189 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razumijevanje teksta čitanjem: statistička analiza rezultata testova za osnovne i srednje škole
(Reading comprehension: statistical analysis of test results for primary and secondary schools)

Autori
Josipovic Smojver, Višnja

Izvornik
Metodika (1332-7879) 8, 1/2007 (2007), 14; 127-136

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo

Ključne riječi
CEFR; engleski; kompetencija; slušanje s razumijevanjem
(CEFR; competence; English; listening comprehension)

Sažetak
Ovim radom, koji je nastao u okviru projekta "Engleski jezik u Hrvatskoj", određuje se mjesto slušanja engleskoga s razumijevanjem u ukupnoj kompetenciji. Utvrđuje se da su u osnovnoj školi učenice nešto bolje od učenika u ovoj komponenti, dok u srednjim školama u tom pogledu nema razlika. Intenzitet učenja engleskoga u osnovnoj školi povezan je s uspješnošću u razumijevanju slušanoga, ali nije u tome presudan. Za srednje škole nije utvrđena povezanost intenziteta učenja i uspjeha u ovoj komponenti testa. Duljina učenja također se pokazala neznatno povezanom s uspjehom u slušanju s razumijevanjem. Gradski učenici pokazali su se boljima od seoskih u promatranoj komponenti testa. Autorica u diskusiji posebno ističe ulogu izloženosti engleskome jeziku u Hrvatskoj kao važnome faktoru koji vjerojatno utječe na razvoj ove jezične vještine.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301001-0988 - Usvajanje engleskoga jezika od rane dobi: analiza učenikova međujezika (Mihaljević-Djigunović, Jelena, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Višnja Josipović-Smojver (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Josipovic Smojver, Višnja
Razumijevanje teksta čitanjem: statistička analiza rezultata testova za osnovne i srednje škole // Metodika, 8, 1/2007 (2007), 14; 127-136 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
Josipovic Smojver, V. (2007) Razumijevanje teksta čitanjem: statistička analiza rezultata testova za osnovne i srednje škole. Metodika, 8, 1/2007 (14), 127-136.
@article{article, author = {Josipovic Smojver, Vi\v{s}nja}, year = {2007}, pages = {127-136}, keywords = {CEFR, engleski, kompetencija, slu\v{s}anje s razumijevanjem}, journal = {Metodika}, volume = {8, 1/2007}, number = {14}, issn = {1332-7879}, title = {Razumijevanje teksta \v{c}itanjem: statisti\v{c}ka analiza rezultata testova za osnovne i srednje \v{s}kole}, keyword = {CEFR, engleski, kompetencija, slu\v{s}anje s razumijevanjem} }
@article{article, author = {Josipovic Smojver, Vi\v{s}nja}, year = {2007}, pages = {127-136}, keywords = {CEFR, competence, English, listening comprehension}, journal = {Metodika}, volume = {8, 1/2007}, number = {14}, issn = {1332-7879}, title = {Reading comprehension: statistical analysis of test results for primary and secondary schools}, keyword = {CEFR, competence, English, listening comprehension} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font