Pregled bibliografske jedinice broj: 335189
Razumijevanje teksta čitanjem: statistička analiza rezultata testova za osnovne i srednje škole
Razumijevanje teksta čitanjem: statistička analiza rezultata testova za osnovne i srednje škole // Metodika, 8, 1/2007 (2007), 14; 127-136 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
CROSBI ID: 335189 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razumijevanje teksta čitanjem: statistička analiza rezultata testova za osnovne i srednje škole
(Reading comprehension: statistical analysis of test results for primary and secondary schools)
Autori
Josipovic Smojver, Višnja
Izvornik
Metodika (1332-7879) 8, 1/2007
(2007), 14;
127-136
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo
Ključne riječi
CEFR; engleski; kompetencija; slušanje s razumijevanjem
(CEFR; competence; English; listening comprehension)
Sažetak
Ovim radom, koji je nastao u okviru projekta "Engleski jezik u Hrvatskoj", određuje se mjesto slušanja engleskoga s razumijevanjem u ukupnoj kompetenciji. Utvrđuje se da su u osnovnoj školi učenice nešto bolje od učenika u ovoj komponenti, dok u srednjim školama u tom pogledu nema razlika. Intenzitet učenja engleskoga u osnovnoj školi povezan je s uspješnošću u razumijevanju slušanoga, ali nije u tome presudan. Za srednje škole nije utvrđena povezanost intenziteta učenja i uspjeha u ovoj komponenti testa. Duljina učenja također se pokazala neznatno povezanom s uspjehom u slušanju s razumijevanjem. Gradski učenici pokazali su se boljima od seoskih u promatranoj komponenti testa. Autorica u diskusiji posebno ističe ulogu izloženosti engleskome jeziku u Hrvatskoj kao važnome faktoru koji vjerojatno utječe na razvoj ove jezične vještine.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301001-0988 - Usvajanje engleskoga jezika od rane dobi: analiza učenikova međujezika (Mihaljević-Djigunović, Jelena, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Višnja Josipović-Smojver
(autor)