Pregled bibliografske jedinice broj: 335188
Čarolija poučavanja - na granici iluzije i stvarnosti
Čarolija poučavanja - na granici iluzije i stvarnosti // Novi komunikacijski izazovi u obrazovanju / Kadum, Vladimir (ur.).
Pula: Sveučilište u Rijeci - Visoka učiteljska škola u Puli, 2006. str. 321-324 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 335188 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Čarolija poučavanja - na granici iluzije i stvarnosti
(The Magic of Teaching - between Illusion and Reality)
Autori
Šamo, Renata
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Novi komunikacijski izazovi u obrazovanju
/ Kadum, Vladimir - Pula : Sveučilište u Rijeci - Visoka učiteljska škola u Puli, 2006, 321-324
ISBN
953-7191-04-4
Skup
Šesti dani Mate Demarina
Mjesto i datum
Medulin, Hrvatska; Pula, Hrvatska, 10.11.2005. - 11.11.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
poučavanje; Zagrebački projekt; rano učenje stranih jezika; novi model učitelja
(teaching; Zagreb Project; early FL learning; new model of teacher)
Sažetak
Zagrebački projekt uvođenja stranih jezika u prvi razred osnovne škole, pokrenut školske 1991./92. godine, znatno je utjecao na osvješćivanje šire hrvatske javnosti o potrebi ranog učenja stranih jezika u nas dok je unutar stručnih krugova 'nametnuo' novi način promišljanja o uvjetima izvođenja nastave stranih jezika. Zahvaljujući projektu, prije nekoliko godina pokrenut je i specijalizirani dodiplomski studij Razredne nastave s pojačanim predmetom (danas donekle formalno, ali ne i suštinski izmijenjen) koji predstavlja ozbiljni početak sustavnog pronalaženja mogućih odgovora na pitanje – kakav nam je model učitelja/ice potreban za ovu učeničku populaciju. Dosadašnja iskustva i rezultati istraživanja neposrednih sudionika projekta ukazuju na neizbježnost partnerskog odnosa učitelj/ica – učenik, pri čemu se ističe ne samo profesionalni nego i osobni profil učitelja/ice i njihova uloga u promicanju svijesti o nastavi stranog jezika kao bitnom segmentu obrazovnog sustava u kojemu se zrcale mnogi kriteriji nužni za nastanak suvremenog demokratskog ozračja kakvome naše društvo teži.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija