Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 335188

Čarolija poučavanja - na granici iluzije i stvarnosti


Šamo, Renata
Čarolija poučavanja - na granici iluzije i stvarnosti // Novi komunikacijski izazovi u obrazovanju / Kadum, Vladimir (ur.).
Pula: Sveučilište u Rijeci - Visoka učiteljska škola u Puli, 2006. str. 321-324 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 335188 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Čarolija poučavanja - na granici iluzije i stvarnosti
(The Magic of Teaching - between Illusion and Reality)

Autori
Šamo, Renata

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Novi komunikacijski izazovi u obrazovanju / Kadum, Vladimir - Pula : Sveučilište u Rijeci - Visoka učiteljska škola u Puli, 2006, 321-324

ISBN
953-7191-04-4

Skup
Šesti dani Mate Demarina

Mjesto i datum
Medulin, Hrvatska; Pula, Hrvatska, 10.11.2005. - 11.11.2005

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
poučavanje; Zagrebački projekt; rano učenje stranih jezika; novi model učitelja
(teaching; Zagreb Project; early FL learning; new model of teacher)

Sažetak
Zagrebački projekt uvođenja stranih jezika u prvi razred osnovne škole, pokrenut školske 1991./92. godine, znatno je utjecao na osvješćivanje šire hrvatske javnosti o potrebi ranog učenja stranih jezika u nas dok je unutar stručnih krugova 'nametnuo' novi način promišljanja o uvjetima izvođenja nastave stranih jezika. Zahvaljujući projektu, prije nekoliko godina pokrenut je i specijalizirani dodiplomski studij Razredne nastave s pojačanim predmetom (danas donekle formalno, ali ne i suštinski izmijenjen) koji predstavlja ozbiljni početak sustavnog pronalaženja mogućih odgovora na pitanje – kakav nam je model učitelja/ice potreban za ovu učeničku populaciju. Dosadašnja iskustva i rezultati istraživanja neposrednih sudionika projekta ukazuju na neizbježnost partnerskog odnosa učitelj/ica – učenik, pri čemu se ističe ne samo profesionalni nego i osobni profil učitelja/ice i njihova uloga u promicanju svijesti o nastavi stranog jezika kao bitnom segmentu obrazovnog sustava u kojemu se zrcale mnogi kriteriji nužni za nastanak suvremenog demokratskog ozračja kakvome naše društvo teži.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoka učiteljska škola u Puli

Profili:

Avatar Url Renata Šamo (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šamo, Renata
Čarolija poučavanja - na granici iluzije i stvarnosti // Novi komunikacijski izazovi u obrazovanju / Kadum, Vladimir (ur.).
Pula: Sveučilište u Rijeci - Visoka učiteljska škola u Puli, 2006. str. 321-324 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Šamo, R. (2006) Čarolija poučavanja - na granici iluzije i stvarnosti. U: Kadum, V. (ur.)Novi komunikacijski izazovi u obrazovanju.
@article{article, author = {\v{S}amo, Renata}, editor = {Kadum, V.}, year = {2006}, pages = {321-324}, keywords = {pou\v{c}avanje, Zagreba\v{c}ki projekt, rano u\v{c}enje stranih jezika, novi model u\v{c}itelja}, isbn = {953-7191-04-4}, title = {\v{C}arolija pou\v{c}avanja - na granici iluzije i stvarnosti}, keyword = {pou\v{c}avanje, Zagreba\v{c}ki projekt, rano u\v{c}enje stranih jezika, novi model u\v{c}itelja}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Rijeci - Visoka u\v{c}iteljska \v{s}kola u Puli}, publisherplace = {Medulin, Hrvatska; Pula, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}amo, Renata}, editor = {Kadum, V.}, year = {2006}, pages = {321-324}, keywords = {teaching, Zagreb Project, early FL learning, new model of teacher}, isbn = {953-7191-04-4}, title = {The Magic of Teaching - between Illusion and Reality}, keyword = {teaching, Zagreb Project, early FL learning, new model of teacher}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Rijeci - Visoka u\v{c}iteljska \v{s}kola u Puli}, publisherplace = {Medulin, Hrvatska; Pula, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font