Pregled bibliografske jedinice broj: 335098
Hrvatska narječja i reklame u elektronskim medijima
Hrvatska narječja i reklame u elektronskim medijima // Šokačka rič 5 / Anica Bilić (ur.).
Vinkovci: ZAKUD, 2008. str. 9-23 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 335098 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Hrvatska narječja i reklame u elektronskim medijima
(Croatian Dialects and Advertisement in Electronic Media)
Autori
Kuna, Branko ; Mikić, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Šokačka rič 5
/ Anica Bilić - Vinkovci : ZAKUD, 2008, 9-23
Skup
Slavonski dijalekt: Šokačka rič 5
Mjesto i datum
Vinkovci, Hrvatska, 09.11.2007. - 10.11.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
reklamne poruke ; hrvatska narječja ; slavonski dijalekt ; pragmatička domena interpretacije
(advertisements ; Croatian dialects ; Slavonian dialect ; pragmatic domain of interpretation)
Sažetak
U radu se govori o zastupljenosti elemenata hrvatskih narječja u reklamnim porukama te se opisuju i obrazlažu učinci porabe s obzirom na njihovu čestotnost. Istražuju se razlozi i pobude prodora dijalektnih elemenata te u kojoj je mjeri njihovo pojavljivanje stvar svjesnog izbora, odnosno namjere. Radom se također želi otvoriti pitanje komunikacijske uloge regionalnih dijalekata te pitanje njihova skrivenog i neskrivenog prestiža u hrvatskom javnom komunikacijskom prostoru.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-0092643-2642 - Tekstološki i pragmalingvistički opisi hrvatskoga jezika (Badurina, Lada, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka