Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 335098

Hrvatska narječja i reklame u elektronskim medijima


Kuna, Branko; Mikić, Ana
Hrvatska narječja i reklame u elektronskim medijima // Šokačka rič 5 / Anica Bilić (ur.).
Vinkovci: ZAKUD, 2008. str. 9-23 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 335098 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Hrvatska narječja i reklame u elektronskim medijima
(Croatian Dialects and Advertisement in Electronic Media)

Autori
Kuna, Branko ; Mikić, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Šokačka rič 5 / Anica Bilić - Vinkovci : ZAKUD, 2008, 9-23

Skup
Slavonski dijalekt: Šokačka rič 5

Mjesto i datum
Vinkovci, Hrvatska, 09.11.2007. - 10.11.2007

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
reklamne poruke ; hrvatska narječja ; slavonski dijalekt ; pragmatička domena interpretacije
(advertisements ; Croatian dialects ; Slavonian dialect ; pragmatic domain of interpretation)

Sažetak
U radu se govori o zastupljenosti elemenata hrvatskih narječja u reklamnim porukama te se opisuju i obrazlažu učinci porabe s obzirom na njihovu čestotnost. Istražuju se razlozi i pobude prodora dijalektnih elemenata te u kojoj je mjeri njihovo pojavljivanje stvar svjesnog izbora, odnosno namjere. Radom se također želi otvoriti pitanje komunikacijske uloge regionalnih dijalekata te pitanje njihova skrivenog i neskrivenog prestiža u hrvatskom javnom komunikacijskom prostoru.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
009-0092643-2642 - Tekstološki i pragmalingvistički opisi hrvatskoga jezika (Badurina, Lada, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Branko Kuna (autor)

Avatar Url Ana Mikić Čolić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Kuna, Branko; Mikić, Ana
Hrvatska narječja i reklame u elektronskim medijima // Šokačka rič 5 / Anica Bilić (ur.).
Vinkovci: ZAKUD, 2008. str. 9-23 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Kuna, B. & Mikić, A. (2008) Hrvatska narječja i reklame u elektronskim medijima. U: Anica Bilić (ur.)Šokačka rič 5.
@article{article, author = {Kuna, Branko and Miki\'{c}, Ana}, year = {2008}, pages = {9-23}, keywords = {reklamne poruke, hrvatska narje\v{c}ja, slavonski dijalekt, pragmati\v{c}ka domena interpretacije}, title = {Hrvatska narje\v{c}ja i reklame u elektronskim medijima}, keyword = {reklamne poruke, hrvatska narje\v{c}ja, slavonski dijalekt, pragmati\v{c}ka domena interpretacije}, publisher = {ZAKUD}, publisherplace = {Vinkovci, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kuna, Branko and Miki\'{c}, Ana}, year = {2008}, pages = {9-23}, keywords = {advertisements, Croatian dialects, Slavonian dialect, pragmatic domain of interpretation}, title = {Croatian Dialects and Advertisement in Electronic Media}, keyword = {advertisements, Croatian dialects, Slavonian dialect, pragmatic domain of interpretation}, publisher = {ZAKUD}, publisherplace = {Vinkovci, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font